حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
با حضور استاندار کردستان برگزار شد؛

جشن پایان گازرسانی در شهرستان بیجار

  • کد خبر : 28279
  • 20 بهمن 1402 - 11:18
جشن پایان گازرسانی در شهرستان بیجار
صبح امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مدیران ارشد شهرستان بیجار، جشن پایان گازرسانی در این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، صبح امروز جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان به همراه جمعی از مدیران استانی و کردستانی در روستای مخور از توابع شهرستان بیجار، آیین اختتامیه گازرسانی را برگزار کردند.

 

هیوا فتوحی رئیس شبکه توزیع گاز شهرستان بیجار در این آیین گزارش داد: در دهه فجر چهل‌وپنجمین سال انقلاب اسلامی ایران، ضریب نفوذ گاز در شهرستان بیجار به ۱۰۰درصد رسید.

 

وی افزود: گازرسانی به ۱۳روستا و ۲۴واحد صنعتی در یکسال گذشته به ثمر نشسته است که در قالب پروژه‌های متعدد با پیمانکاران حرفه‌ایی تعریف و امسال در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس شبکه گازرسانی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه پنج پروژه مقاوم سازی، زیربنایی و پایداری فشار گاز از اهمیت بالایی برخودار است، گفت: در تمامی پروژه‌ها و توزیع گاز، یک لحظه گاز مشترکین قطع نشد و مشترکین جدید هم بدون هیچ مشکلی از نعمت گاز طبیعی برخودار شدند.

 

وی افزود: اشتراک پذیری ۱۳۵۰مورد شهری و روستایی، نصب ۷۵۰مورد علمک و کلنگ‌زنی گازرسانی به ۶روستا در دهه فجر امسال با اجرای ۶۵کیلومتر شبکه گاز در اقطار مختلف، با اعتباری افزون بر ۸۹۰میلیاردریال از حمل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان به بهره‌برداری رسید.

 

فتوحی اظهارکرد: در حال حاضر که پایان گازرسانی در شهرستان بیجار به نتیجه مطلوب رسیده است، کل اشتراک شهرستان به ۳۷هزار و ۸۰۰مشترک رسید و برای این تعداد مشترک، حدود ۲۴هزار و ۸۰۰ علمک نصب شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28279
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.