حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان عنوان کرد:

جزئیات اعزام زائران حج عمره و تمتع از کردستان

  • کد خبر : 32967
  • 27 فروردین 1403 - 11:46
جزئیات اعزام زائران حج عمره و تمتع از کردستان
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان نحوه اعزام و تعداد زائران حج عمره و تمتع کردستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از حج و زیارت کردستان، کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی گفت: اعزام زائران عمره از سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاده امام خمینی(ره) تهران انجام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

وی با اذعان به اینکه در سال گذشته ۱۰ کاروان قرار بود از استان به عمره اعزام شوند که به دلایلی لغو شد، اظهار کرد: اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع که خردادماه امسال بوده، اعزام خواهند شد. البته کردستان جزو استان‌هایی بوده که در بین استان‌های همجوار، بیشترین کاروان به آن اختصاص یافته و کرمانشاه و آذربایجان غربی هر کدام یک کاروان اعزام خواهند کرد.

اعزام ۱۰۴۵ نفر زائر به حج تمتع

شیرزادی درباره تعداد زائران حج تمتع توضیح داد: نیمه اول خردادماه یکهزار و ۴۵ نفر زائر و ۳۲ نفر عوامل از کردستان در قالب ۱۰ کاروان ( سه کاروان از سنندج، دو کاروان مریوان، دو کاروان سقز، دو کاروان بانه و یک کاروان از قروه و بیجار ویژه اهل تشیع ) به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: امسال برای نخستین بار پذیرایی و خدمت‌رسانی به ۲۵۴۵ نفر زائر از استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان به عوامل استان سپرده شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32967
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.