حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

ثبت‌نام «پویش مهر رئیس جمهور» در مدارس کردستان آغاز شد

  • کد خبر : 24968
  • 25 آذر 1402 - 10:53
ثبت‌نام «پویش مهر رئیس جمهور» در مدارس کردستان آغاز شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز فرآیند ثبت‌نام «پویش مهر رئیس جمهور » در کردستان خبر داد و گفت: این پویش از دهه آخر آذرماه در سطح مدارس کردستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش کردستان، عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل  آموزش‌و‌پرورش استان کردستان  گفت: در آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید رئیس جمهور با حضور در جمع دانش‌آموزان نسبت به  تغییر نام طرح پرسش مهر رئیس جمهوری به «پویش مهر» و روند اجرایی آن اقدام کردند.

وی افزود: از جمله تفاوت‌های طرح «پویش مهر» با پرسش مهر، این است که این طرح به دلیل ماهیت پویشی خود، دارای استمرار زمانی است و دانش آموزان پس از جمع‌آوری اطلاعات و تولید آثار خود می‌توانند آثا را به صورت میدانی به نمایش عمومی بگذارند و به روایت آن‌ها بپردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان بیان کرد: دستورالعمل «پویش ملی مهر» در نظر دارد با اضافه کردن قالب و بستر جدید و تغییر در ملزومات اجرایی طرح، با استفاده از ظرفیت‌های میدانی و روایتگری مستمر دانش‌آموزان از پیشرفت‌های کشور، کیفیت اجرایی آن را افزایش دهد.

وی افزود: فراخوان پویش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال دانش‌آموزان، شناسایی علل و عوامل پیشرفت و توسعه کشور، افزایش حس مسئولیت پذیری مخاطبان، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری، آشنایی با روند جهانی شدن و حفظ هویت ملی و دینی طراحی و ارائه شده است.

طیبی‌راد با اشاره به آغاز اجرای این پویش در مدارس کردستان اظهار کرد: رشته‌های پویش شامل پوستر، پادکست، داستان کوتاه، ویدئوکست، سرود، شعر، موشن گرافی، فیلم کوتاه و مستند می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان علاقه‌مند تا پایان بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه my.medu.ir بخش نورینو مراجعه و از قسمت مسابقات فرهنگی هنری دسته‌بندی «پویش مهر» را انتخاب و در رشته مورد علاقه خودشان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24968
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.