حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۷ کردستانی در طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر : 26862
  • 25 دی 1402 - 12:12
ثبت‌نام بیش از ۷ کردستانی در طرح جوانی جمعیت
مدیر کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اینکه واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت از اولویت‌های مهم ما در استان است، گفت: از آغاز ابلاغ قانون جوانی جمعیت تاکنون بیش از هفت هزار0 کردستانی در این طرح ثبت نام کرده‌ اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مهمترین اقدام در زمینه جلوگیری از پیری جمعیت، انجام اقدامات اساسی و فراهم کردن زمینه لازم برای گرایش خانواده‌ها به سمت فرزندآوری و تغییر رویه تک فرزندی در جامعه است که دولت سیزدهم با سیاست‌های تشویقی در این زمینه به خوبی وارد عمل شده است و امید می رود این رویه با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

جهانگیر الیاسی در این خصوص اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کردستان با اقدامات انجام شده، به نحو مطلوب محقق خواهد شد.

وی افزود: با وجود تمام چالش‌ها و سختی‌هایی که با توجه به وضعیت خاص استان به لحاظ توپوگرافی با آن مواجه بودیم، زمین لازم برای اجرای نهضت ملی مسکن در بیشتر شهرهای استان تأمین شده است.

الیاسی گفت: از مجموع تعداد هفت هزار و ۵۸۱ نفر ثبت‌نامی در طرح جوانی جمعیت تاکنون در دو نوبت ۲۷۰ قطعه زمین به ۴۵۵ خانوار واجد شرایط زمین واگذار شده است.

الیاسی ادامه داد: فرایند واگذاری زمین به واجدین شرایط تا دسترسی کامل به اهداف این طرح مهم ادامه دارد و این اداره کل با تمام توان خود در راستای تامین زمین واگذاری آن به خانوار های دارای سه فرزند بیشتر اقدام می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: سنندج با یک هزار و ۹۳ نفر بیشترین متقاضیان را به خود اختصاص داده که از ۲۷۰ قطعه زمین واگذار شده تعداد ۱۰۵ قطعه به ۲۰۲ خانوار سنندجی و بقیه قطعات نیز در شهر های قروه_بیجار_سقز_مریوان و کامیاران به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26862
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.