حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی ٤ شهر کردستان در تعطیلات عید فطر/ اجرای تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران

  • کد خبر : 9530
  • 03 اردیبهشت 1402 - 21:19
تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی ٤ شهر کردستان در تعطیلات عید فطر/ اجرای تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی دائم ٤ شهر گردشگرپذیر استان در ایام تعطیلات عیدسعید فطر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در مراکز موقت اندیشیده شده است.

منصور مهرزاد در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: در شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان و سروآباد (هورامان) علاوه بر تکمیل تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مهمان‌سراهای ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های آموزش و پرورش، مساجد و مدارس نیز تجهیز شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران و گردشگران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و ستاد اجرایی خدمات سفر استان آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

وی عنوان کرد: شهرهای سقز، کارمیاران، بیجار، قروه و دهگلان شهرهای پیشنهادی ما به عنوان شهرهای جایگزین برای سفر است که مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

مهرزاد یادآور شد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران در همه ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات از الزامات اماکن و واحدهای گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها از وظایف ستاد خدمات سفر کردستان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: مسافران و گردشگران گرامی در صورت مشاهده هرگونه نارضایتی و سایر موارد می‌توانند مراتب را به شماره ۰۹۶۲۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9530
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.