حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
جانشین فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر:

تولید محتوای خوب یک سلاح استراتژیک و راهبردی در مقابل دشمن است

  • کد خبر : 22117
  • 22 آبان 1402 - 17:13
تولید محتوای خوب یک سلاح استراتژیک و راهبردی در مقابل دشمن است
جانشین فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر، تولید محتوا را سلاح راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی دانست و خطاب به تولیدکنندگان محتوا گفت: امروز سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده در مقابل دشمن تولید محتوای نخبگان است که لازم است از سوی مسوولان حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کردتودی، سردار منصور ولی‌ئی جانشین فرماندهی شهید شهرامفر عصر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال که در سنندج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز توسط رزمندگان دچار سردرگمی و عافلگیری شده‌اند که این امر خشم و نگرانی این رژیم منحوس را برانگیخته است که قطعا پیروز از آن رزمندگان فلسطینی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در امر تاثیرگذاری فضای مجازی، افزود: امروز عرصه، عرصه رسانه و فصای مجازی است پس باید توانایی حضور در این حوزه را داشته باشیم.

سردار ولی ئی عنوان داشت: دشمن به میدان آمده است تا توان ما در عرصه رسانه و فضای مجازی را ضعیف و در مقابل خود را قوی نشان دهد، پس باید در این حوزه طوری ظاهر شویم که دشمن حتی اجازه تهدید ما را به خود ندهد.

وی گفت: امروز تحریم سیم خاردار توسط دشمن علیه کشور ما به جایی رسیده است که پیشرفته‌ترین پهپادها را به قدرتهای برتر ارسال می‌نماید و این نشانه قدرت و توانایی ما است.

جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه عنوان داشت: نوجوانان و جوانان مخاطبین خاص در فضای مجازی هستند و این اهمیت موضوع را میرساند پس با تولید محتوای درست و شایسته باید تاثیرگذاری مثبت را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه های نظام اسلامی هستند، محقق شود، افزود: با توجه به شرایط کشور امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه های دشمنان یکی از ماموریت های بسیج است که باید در عرصه های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدید آمیز به فصای فرصت محور تبدیل کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22117
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.