حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تولید تفکر مقاومت نیاز اصلی امروز جامعه است

  • کد خبر : 4517
  • 14 دی 1401 - 10:05
تولید تفکر مقاومت نیاز اصلی امروز جامعه است
 معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است که امروز تنها راه نجات کشور همین ایستادگی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی و علمی است.

به گزارش کُردتودی به نقل از ایسنا ،سرهنگ شعبانی امروز چهارشنبه (۱۴ دی ماه) در مراسم سومین سالگرد گرامی داشت شهید سلیمانی که در جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امثال شهید سلیمانی ها امروز در جمهوری اسلامی زیاد است که ناشناخته مانده اند و این امر از ظرفیت های اصلی انقلاب به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اهمیت اجتماعات و اتفاقات اخیر در کشور و همراهی عده ای با توطئه دشمنان در خارج از کشور افزود: این اتفاق باید در راستای جهاد تبیین روشنگری شود و همه اقشاری را که دچار دوگانگی فکری شده اند را رهنمود کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: شهید سلیمانی انقلاب را حرم تلقی می کرد و معتقد بود حفاظت از حرم حفاظت از انقلاب است و امروز هر کسی ادعای دفاع از انقلاب را دارد، باید خط و راه شهید سلیمانی را در کردار خود نشان دهد و بداند عملی غیر از این ریا است.

 

وی ادامه‌داد: خدمت گذاری به اقشار مختلف مردم از ویژگی های اصلی و بارز شهید سلیمانی بود و امروز کمترین وظیفه مدیران ما خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تاکید کرد: مردم با حضور در صحنه های مختلف حمایت خود از نظام و انقلاب را نشان می دهند، اما دشمن با رسانه‌های معاند این امر را وارونه نشان می دهد.

وی افزود: مکر و حیله دشمن باید شناسایی شود و حیله های آنان به صورت مرتب به دانش آموزان، دانشجویان و جامعه تذکر داده و با آن مبارزه شود که متاسفانه ما در این حوزه ضعیف عمل کرده ایم.

 

سرهنگ شعبانی، افزود: بسیاری از مشکلات ما منشأ داخلی دارد و بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور هم به دلیل تحریم هاست که باید حل و فصل شود، اما این امر بدان معنا نیست که ما از اهداف و آرمان‌های انقلاب دست بکشیم.

 

وی با اشاره به آتش زدن پرچم ایران اسلامی و ریزش سرمایه های اجتماعی در اتفاقات اخیر عنوان کرد: پرچم ایران مایه مباهات است و سرمایه های اجتماعی کشور با تمدن هزار ساله مایه افتخار است که باید با اتحاد و همدلی حفظ شود و نباید به راحتی از خطوط قرمز کشور کوتاه آمد.

 

وی، با بیان اینکه شهید سلیمانی اصل اساسی انقلاب را اصل ولایت فقیه می دانست عنوان کرد:  امروز باید برای عاقبت بخیری و داشتن تربیت انقلابی، در ولایت فقیه ذوب شد؛ چرا که ولی فقیه از نقاط قوت انقلاب اسلامی است که دشمن آن را مورد هدف قرار داده است.

 

وی به نقش مهم شهید سلیمانی در نابودی داعش اشاره و خاطرنشان کرد: داعش با حمله به همه اقشار و مذاهب مختلف ثابت کرد که توطئه بزرگ دشمن علیه اسلام است که این فتنه با رهبری و رشادت های شهید سلیمانی خنثی شد.

 

سرهنگ شعبانی، با اشاره به اینکه فداکاری برای هر طیفی از مردم از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی بود افزود: او از سیل در جنوب ایران گرفته تا مبارزه با داعش در سوریه و عراق، حضور پررنگ داشت و این از ویژگی های بارز سردار دلها است.

 

وی مردم را مهمترین مولفه انقلاب ذکر کرد و افزود: در اتفاقات اخیر سرمایه های اجتماعی ما زخمی و دچار ریزش شد که باید با خدمت صادقانه به مردم ترمیم شود، چرا که مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمن از دیگر ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی است که امروز تنها راه نجات کشور همین ایستادگی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی و علمی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4517
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.