حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

توسعه و ارتقا سیستم‌های مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۱۲میلیارد ریال در کردستان

  • کد خبر : 21975
  • 20 آبان 1402 - 13:03
توسعه و ارتقا سیستم‌های مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۱۲میلیارد ریال در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه و ارتقا سیستم‌های مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریال در نقاط شهری و روستایی استان در سالجاری خبر داد.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری در دو بخش ایجاد و توسعه مراکز جدید و دایری پورت‌ها در حوزه سیستم‌های مخابراتی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: ایجاد مرکز جدید در۱۱ نقطه شهری و روستایی، توسعه سویئچ تلفن ثابت،ADSL و VDSL در ۲۰ مرکز شهری و روستایی از جمله طرح‌های اجرا شده در سالجاری است.

وی خاطرنشان ساخت: دایری بیش از ۱۱هزار و ۳۷۰ پورت مخابراتی از دیگر پروژه‌های محقق شده در حوزه سیستم‌های مخابراتی است که شامل ظرفیت‌سازی تلفن ثابت،ADSL , VDSL وftth می‌شود.

حکمت بیان داشت: ایجاد اینترنت ADSL به تعداد ۱۹۲ پورت در پنج روستای جدید از اقداماتی است که در این حوزه به منظور پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پروژه‌های دیگری در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی در دستور کار قرار دارد که با تامین تجهیزات و سرمایه‌گذاری مورد نیاز در مرحله اجرا قرار دارند.

وی با اعلام اینکه توزیع و ارائه خدمات با کیفیت مخابراتی در نقاط روستایی همواره از استراتژی‌ها و اهداف کلان مخابراتی در کشور و به تبع آن در استان بشمار می‌رود اضافه کرد: با توجه به رصد و ارزیابی مناطق روستایی براساس نیاز آنها به خدمات و سرویس‌های مخابراتی، روستاهای مشمول طرح و پروژه‌های توسعه‌ای مشخص شده‌اند.

حکمت عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در اولویت فعالیتهای مخابراتی و در راستای ارائه خدمات با کیفیت در دستور کار قراردارد، تلاش در برآورده نمودن ارتباطات با کیفیت و نیازهای اینترنت پرسرعت مناطق روستایی است که با نصب و تجهیز سیستم‌های مخابراتی قابل تسهیل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21975
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.