حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی سقز با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال

  • کد خبر : 19123
  • 22 مهر 1402 - 11:45
توسعه زیرساخت‌های مخابراتی سقز با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با سرمایه‌گذاری ۲۷۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال، ۱۷ پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به منظور توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی محقق شده است.

آزاد حکمت صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال در شهرستان سقز ۱۷پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است اظهارداشت: از تعداد پروژه های اعلام شده ، تعداد ۶پروژه مربوط به حوزه شبکه ارتباطات سیار است.

 

وی خاطر نشان ساخت: دو سایت جدید تلفن همراه در پارک لاله و شهرک دانشگاه شهرستان سقز با سرمایه گذاری ۱۳۰میلیارد ریال ایجاد و مورد استفاده مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.

 

حکمت، ارتقا تکنولوژی سایت های تلفن همراه دردو نقطه شهری میدان معلم و سایت بنت الهدی و دو سایت روستایی موجود در قلقله ترجان وکچل منگان را یادآور شد و افزود: در حال حاضر بر روی سایت های مذکور تکنولوژی ۴Gو۴G+ با اعتبار۱۳۰میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

 

وی بیان داشت: با اجرای این پروژه مشتریان ساکن در محدوده سایت های ارتقا یافته، از کیفیت بالاتر سرویس ها و پوشش تلفن همراه در دو بخش VOICE وDATA بهره مند هستند.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان به توسعه و تقویت زیرساخت های انتقال در۶ مرکز مخابراتی اشاره داشت و اضافه کرد: تجهیزات CWDM با سرمایه گذاری۱۱میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای کچل منگان، قلقله ترجان، غلام علی، قره گویزه،گردی گلان و یک سایت BTS نصب و راه اندازی شده است که بهبود عملکرد سرویس های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان را فراهم آورده است.

 

حکمت با بیان این مهم که در عصر حاضر اینترنت و سرویس های وابسته به دیتا اهمیت بسزایی در زندگی روزمره افراد دارند تصریح کرد: براساس اولویت بندی و نیاز ساکنین در شهرستان سقز ، پنج پروژه در حوزه اینترنت پرسرعت با سرمایه گذاری دو میلیارد و۵۲۰ میلیون ریال اجرا شده است.

 

وی افزود: این پروژه ها شامل توسعه و ایجاد مرکز سرویس ADSL است که در روستاهای صالح آباد، کافو ۲۳بعثت، شهرک دانشگاه و سرچشمه اسلام آباد عملیاتی شده اند.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در شهرستان سقز با ۱۷ پروژه و سرمایه گذاری ۲۷۴میلیارد و۲۰میلیون ریال در نیمه اول امسال ، در زمینه توسعه زیرساختهای ارتباطی و ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بهتر در راستای ارتقا رضایتمندی مشتریان تلاش نموده و با جدیت بیشتر ، تداوم این مهم را در دستور کار دارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19123
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.