حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
عطر همدلی با رزمایش همدلی؛

توزیع ۲۲۰۰۰ بسته معیشتی و ۵۲ سری جهیزیه سپاه در کردستان+ فیلم

  • کد خبر : 26048
  • 12 دی 1402 - 12:24
توزیع ۲۲۰۰۰ بسته معیشتی و ۵۲ سری جهیزیه سپاه در کردستان+ فیلم
در این مرحله از کمک‌های مومنانه سپاه بیت‌المقدس ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال در کردستان را توزیع و همچنین ۵۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال به زوج‌های نیازمتد این استان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، کمک‌های مومنانه درکشورمان حالا سه ساله است. چند سال بود با این که کرونا و همه فشارهای اقتصادی، اجتماعی و عاطفی ناشی از آن بی وقفه وجود داشت ولی یک وقت‌هایی دست‌هایی برای کمک و تسلی به کار می‌افتاد که آرامش بخش بود. کمک مومنانه یعنی همدلی، یعنی جوشیدن عاطفه و رساندن محبت های قلبی به کسانی که نیاز دارند.

امروز همزمان با سراسر کشور مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم با حضور مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

در این مرحله از کمک‌های مومنانه سپاه بیت‌المقدس ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال در کردستان توزیع می‌شود.

سپاه کردستان همچنین  ۵۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال به زوج‌های نیازمتد این استان اهدا کرد.

افتتاح ۸ پروژه محرومیت‌زدایی آبرسانی به روستاهای بخش زرینه اوباتو با هزینه‌کرد بیش از ۱۳ میلیارد تومان در کردستان یکی دیگر از برنامه‌های نهضت خدمت مومنانه بود که امروز در کردستان انجام شد.

 اسرائیل و یهودیان ۸۵ درصد خاک فلسطین را غصب کردند

سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس صبح امروز در مراسم کمک‌های مومنانه با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت اظهار داشت: همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند که فاطمه پاره تن من است و هرکس فاطمه را دوست دارد همانند آن است که مرا دوست داشته باشد لذا این میلاد را خدمت همه بانوان سرزمینمان تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: در سال ۱۹۴۷ یعنی ۷۵ سال پیش بلوک شرق و غرب با نقشه اسرائیل همه یهودیان را به سمت کشور فلسطین سوق دادند و یک غده سرطانی را برای جلوگیری از گسترش اسلام ایجاد کردند و ۸۵ درصد خاک فلسطین را غضب کردند اما حماس با یک نیروی رزمنده سه هزار نفری توانست از دیوارهای اسرائیل عبور کند و به سرزمین اشغالی نفوذ کردند.

سردار رضایی اضافه کرد: شهید سلیمانی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

وی اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری، ۴۲ میلیارد تومان در بحث کمک‌های مومنانه و بسته‌های لوازم‌التحریر در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد و امروز نیز در ۲۸ امین مرحله اهدا نهضت کمک مومنانه، ۲۲ هزار سبد معیشتی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد و ۸ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی نیز به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

تمام جهان با الگو گرفتن از مکتب شهید سلیمانی تلاش دشمنان را خنثی کرده است

رشیدی معاون نیروی انسانی استاندار کردستان نیز در ادامه عنوان داشت: جبهه مقاومت در ادامه راه شهید سلیمانی با ادامه دادن راه این شهید بزرگوار هیمنه رژیم غاصب را به نابودی کشانده است.

وی گفت: امروز همه ابر قدرت‌ها با همه نیرو و تجهیزات در فضای رسانه تلاش می‌کنند تا این رژیم منحوس را نجات دهد اما تمام جهان با الگو گرفتن از مکتب شهید سلیمانی تمامی تلاش دشمن را خنثی کرده است.

وی گفت: هدف دشمن شکست انقلاب اسلامی ایران است چرا که با هر روز پیشرفت این انقلاب دشمن خود را شکست خورده می بیند و همین دلیل مبارزه با این انقلاب در تمام حوزه ها است اما خود دشمن به خوبی می داند پیروزی از آن این انقلاب است.

وی گفت: از اول انقلاب تا به امروز سپاه پاسداران در کنار تمامی نهادهای انقلابی و خدمت رسان در حال خدمت به مردم است و مردم نیز قدر دان این نهاد انقلابی هستند.

وی افزود: تا زمانی که این مردم پای این انقلاب هستند این انقلاب بیمه خواهد بود.

رویکرد سپاه در جهت خدمت و کمک به نیازمندان کردستانی قابل تقدیر است

در ادامه ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: با ظهور و طلوع اسلام همه ظلم و جهالت بر چیده و نظام عدالت و اخلاق‌مداری ایجاد شد.

وی رویکرد سپاه در جهت خدمت و کمک به نیازمندان کردستانی را قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه بیت‌المقدس از سال ۹۸ تاکنون با برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه قدم‌های بسیار خوبی در جهت رفع دغدغه‌های فقرای استان برداشته و امیدواریم همواره تداوم داشته باشد.

وی افزود: امروز دشمن نه تنها از جنگ بلکه از “وحدت، اتحاد و یکدلی مردم و نظام” هراس دارد، چرا که آنان چشم دیدن پیشرفت و توسعه کشور و استان‌مان را ندارند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: پشتیبانی مردم به ویژه کردستانی‌های همیشه مدافع و مرزدار از نظام خاری در چشم دشمنان شده است.

وی خواستار تداوم برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در استان شد و عنوان کرد: امیدواریم با این کمک‌ها فواصل طبقاتی کاهش و مردم فقیر نیز همانند سایر زندگی و از خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26048
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.