حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

توجه به حوزه ورزش و جوانان از دغدغه‌های اصلی دولت است

  • کد خبر : 5386
  • 04 بهمن 1401 - 12:11
توجه به حوزه ورزش و جوانان از دغدغه‌های اصلی دولت است
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت، توجه به جوانان و حوزه ورزش بوده و اقدامات خوبی برای ارتقای این بخش در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل کُردتودی، حامد جولایی روز سه شنبه در جلسه کمیته هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از دغدغه های این نظام همواره در حوزه ورزش و خدمت به جوانان بوده و در این سال‌ها از تمام توان دولت ها برای پیشبرد اهداف خدمت‌گزاری به جوانان و برافراشتن پرچم مقدس کشورمان توسط ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف بهره گرفته شده است.

وی یادآور شد: دشمن همواره تلاش کرده است تا روحیه یاس و ناامیدی را در میان مردم به ویژه جوانان ایجاد کند که خوشبختانه تاکنون موفق به پیاده کردن نقشه های شوم خود نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه مردم ایران نشان داده اند که همیشه در پشت نظام اسلامی ایستاده اند، افزود: دهه فجر بیانگر شادی و نشاط در میان مردم از یک سو و آغاز تحول در خدمتگزاری دولت به مردم از سوی دیگر است و هرساله همزمان با فرارسیدن دهه فجر خدمات دولت به جامعه نمود بیشتری پیدا می کند.

جولایی اضافه کرد: از زمان ورود امام راحل به میهن اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران زمین شاهد تحول عظیمی در حوزه های مختلف کشور هستیم و دستاوردها و ثمرات این انقلاب بزرگ بر کسی پوشیده نیست.

وی به برنامه های اداره کل ورزش وجوانان در دهه فجر اشاره داشت و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان و ورزشکاران، برگزاری نشستهای تبیینی و کارگاه‌های آموزشی- مشورتی در حوزه بین‌الملل، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای ورزشکار و افتتاح چند طرح ورزشی از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5386
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.