حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
یادداشت؛

تهدید دشمن برای تعارف یک شکلات شعار «آزادی» را زیرسوال برد

  • کد خبر : 3800
  • 17 آذر 1401 - 10:47
تهدید دشمن برای تعارف یک شکلات شعار «آزادی» را زیرسوال برد
تعارف یک شکلات از سوی مغازه‌دار سنندجی به رییس جمهور، خشونت دشمنان را برانگیخت و با تهدید این مغازه‌دار، واژه‌ی «آزادی» را که شعار این روزهای اغتشاشگران بود، زیر سوال بردند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، در خطه کردستان هر خانه‌ای و خانواده‌ای بی‌شک همیشه صاحب مهمان و آمد و رفت دوست و اقوام آشنایانی بوده، هست و خواهد بود و هر شهر و محله‌ای نیز به واسطه جاذبه‌های دیدنی، اماکن مذهبی، مساجد، زیارتگاه‌ها، طبیعت و عمارات تاریخی همواره پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بوده و هست و این مهم از ویژگی‌های بارز کُردهاست که به ویژگی مهمان‌نوازی مشهورند.

کردستان سفر تاریخی مقام رهبری را در سال ۸۸ شاهد بود و استقبال گرم مردم شهر و روستاهای این استان را تاریخی ساخت.

این استان چندین بار پذیرای سفرصدها مسافر و میهمان خارجی و هزاران مهمان داخل کشور بوده و سفر روسای جمهوری نیز در این استان هر چندسال یکبار انجام شده است.

امسال کردستان دوبار میزبان آیت‌الله رییسی بوده است که سفر اول با مصوبات فراوان و تخصیص اعتبارات بی‌نظیر راه رشد و توسعه را برای کردستان هموار کرد و سفر دوم نیز با هدیه‌ی حیاتی‌ترین ماده زندگی یعنی آب سالم و گوارا به مردمان این دیار همراه بود.

رئیس جمهور کشورمان در سفر دهم آذرماه خود به کردستان دیداری با کسبه و بازاریان کرد و با حضور در جلوی یکی از مغازه‌های سنندج پس از احوالپرسی و استقبال از سوی مغازه‌دار با تعارف شکلات میزبانی شد.

و از فرهنگ مهمان‌نوازی کُردهای غیور چیزی جز این انتظار نمی‌رفت اما این‌روزها ضدانقلابیون مثل روزها و ماه‌های اخیر، که اقدام به تهدید بازاریان و یا  کامیون‌داران، برای تعطیلی کسب و کارشان می‌کردند، این مغازه‌دار شریف سنندجی را نیز تهدید کردند که به دلیل تعارف یک شکلات به رییس جمهور کشورمان خانه و مغازه وی را آتش خواهند زد.

بی‌شک شعار «زن، زندگی، آزادی» که از ابتدای اغتشاشات در سه ماه اخیر نقل شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های معاند و اغتشاشگران بود با تهدات و اهداف شوم ضدانقلابیون زیر سوال رفته تا جایی که یک شهروند سنندجی آزادی لازم را برای مهمان‌نوازی رییس جمهور و تعارف یک شکلات نداشته است.

این تهدید و خشونت ضدانقلابیون تا جایی پیش رفت که کاسب سنندجی مجبور به عذرخواهی از مردم در فضای مجازی شد، گرچه این عذرخواهی با تأسف بسیاری از کاربران و مخاطبان فضای مجازی روبرو شد، اما این فقط گوشه‌ای از زیرسوال رفتن «آزادی» است، آزادی که در سه ماه اخیر فقط در حد شعار فریاد زده شد و چیزی جز تهدید مردم، کشته شدن جوانان در پروژه کشته‌سازی دشمن، تعطیلی اصناف و بازاریان به نام اعتصاب اما با زور و تهدید و در نهایت ترویج خشونت و سواستفاده از نااگاهی نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاهها را در پی نداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3800
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.