حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

تنها ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند/۱۰ نفر مقرون به کشته سازی اند

  • کد خبر : 3673
  • 13 آذر 1401 - 10:56
تنها ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند/۱۰ نفر مقرون به کشته سازی اند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حدود ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند که ۱۰ نفر مقرون به کشته سازی دشمنان هستند و با سلاح جنگی و از پشت سر کشته شده اند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، مهدی رمضانی روز یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: از همه تلاش های اقناعی و تبیینی رسانه ها تقدیر و تشکر داریم.

 

وی افزود: دشمن درصدد است که اقشار مختلف مردم را وارد اغتشاشات کرده و به اهداف خود در جنگ ترکیبی برسد.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: در فضای حقیقی موضوع جدی در کردستان نداشتیم ولی در فضای مجازی و فضای رسانه ای معاند شاهد مواردی هستیم که با واقعیات استان فاصله بسیاری دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: با دقت نظر نیروهای عمل کننده شاهد پشت سرگذاشتن اغتشاشات هستیم و نظام همواره می خواهد تفکیک بین مردم و اغتشاش گران قائل شود.

 

رمضانی افزود: اگر این داستان بیش از ۲ ماه طول می کشد به خاطر این است که نظام احتراز دارد که مردم در این ماجرا آسیب ببینند.

 

وی خاطرنشان کرد: کلیت عمل نیروهای عمل کننده با رعایت آداب و احترام به مردم بوده و منکر برخی اشتباهات نیستیم. رمضانی اظهار داشت: مطالبه آب شرب سالم و گوارا حدود پنج سال است جزو مطالبات جدی مردم سنندج بوده است و در بازه زمانی یک ساله این پروژه از ۲۲ درصد پیشرفت به طور کامل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

وی افزود: اکنون آب شرب گوارا در منازل مردم سنندج موجود است و این دغدغه مردمی رفع شده است.

 

رمضانی تصریح کرد: میزان اعتباری که در سفر گذشته رئیس جمهور برای استان کردستان مصوب شد حدود دو برابر استان های همتراز بوده است و این نشان دهنده نگاه ویژه دولت به مردم کردستان است.

 

وی افزود: سفر دوم رئیس جمهور به کردستان دارای ویژگی هایی بود چون توطئه های دشمن برای ناامن کردن کردستان با حضور آیت الله رئیسی خنثی شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: صحنه گردان های فضای مجازی به زودی جمع خواهند شد لذا انتظار می رود فعالان فضای مجازی نسبت به روشنگری و تبیین اوضاع اقدام کنند.

 

رمضانی افزود: باید یک به یک احساس تکلیف کنیم و در حوزه اقناعی ورود کنیم. وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی از اساتید دانشگاهی تسلط کافی بر مسائل اجتماعی ندارد و تحت تأثیر فضای تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان قرار گرفتند.

 

رمضانی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: حدود ۲۰ نفر در حوادث کردستان جان باخته اند که ۱۰ نفر مقرون به کشته سازی دشمنان هستند و با سلاح جنگی و از پشت سر نشانه گرفته شده اند در حالی که هیچکدام از نیروهای نظامی ما در جریان این اغتشاشات هیچ سلاح جنگی در اختیار نداشتند.

 

وی افزود: ۱۶ آذر روز ضد آمریکایی و ضد نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکاست و متأسفانه اکنون شاهد تبلیغات دشمن برای مصادره این روز ضد استکباری هستیم لذا انتظار می رود رسانه ها در این خصوص ورود کرده و فلسفه ۱۶ آذر و روز دانشجو را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3673
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.