حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
در پی بارش ناگهانی برف؛

تمام معابر شهر سنندج برفروبی و نمک‌پاشی شد + عکس

  • کد خبر : 5555
  • 06 بهمن 1401 - 10:27
تمام معابر شهر سنندج برفروبی و نمک‌پاشی شد + عکس
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در پی بارش ناگهانی برف تمام معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج برف‌روبی و نمک پاشی شد.

عرفان فتحی در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: به دنبال بارش ناگهانی برف تمام معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: همزمان با شروع ناگهانی برف از ساعت ۳ نصف شب گذشته برفروبی و نمک‌پاشی در سطح معابر شهر شروع شده است و این روند ادامه دارد.

فتحی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیقی درمورد بارش برف در سنندج نشده بود، گفت: تمام نیروهای ستاد برفروبی شهرداری سنندج در آماده‌باش کامل بودند.

وی با تاکید براینکه تمام توان و تجهیزات در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان در قالب ستاد برفروبی پای کار آمده است، افزود: میادین اصلی، برفروبی معابری که منتهی به مراکز خدمات اضطراری مانند بیمارستان، فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و… اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۸ مخزن نمک و ماسه که از زمان آغاز فعالیت ستاد برفروبی شهرداری در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده طی روزهای اخیر شارژ و در اختیار شهروندان است.

وی گفت: ۳۰۰ نیرو و ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین ستاد برفروبی در سطح شهر از بامداد امروز مشغول برفروبی و نمک‌پاشی معابر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: با توجه به اینکه بسیاری از معابر سطح شهر سنندج، شیب‌دار هستند این معابر در اولویت پاکسازی و برفروبی قرار دارند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا ماشین‌آلات برفروبی این شهرداری بتوانند نسبت به پاکسازی و برفروبی معابر اصلی سطح شهر اقدام کنند.

گفتنی است؛ بارش برف هم‌اکنون در سطح شهر ادامه دارد و براساس آخرین اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید از اوایل هفته آینده وارد استان و احتمال بارش برف و باران در نقاط مختلف به ویژه مرکز استان وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5555
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.