حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
یادداشت؛

تلاش رسانه های مزدور برای به حاشیه راندن پیاده روی اربعین حسینی/ وقتی دشمن از اتحاد ایران و عراق می هراسد  

  • کد خبر : 695
  • 15 شهریور 1401 - 14:28
تلاش رسانه های مزدور برای به حاشیه راندن پیاده روی اربعین حسینی/ وقتی دشمن از اتحاد ایران و عراق می هراسد   
با نگاهی کوتاه به رسانه های معاند انقلاب اسلامی در منطقه و کانال های مزدور و وابسته به جریان ضد انقلاب، متوجه خط واحد همگی در تضعیف پیاده روی اربعین حسینی با هدف ایجاد تفرقه بین مردم ایران اسلامی و عراق می باشیم.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، بیش از صدها سال است که مردم دو کشور ایران و عراق به عنوان امت واحد اسلامی در کنار هم زندگی کرده اند که نمود این مسئله در اقلیم کردستان عراق و استان کردستان نیز بیشتر دیده می شود، آنگونه که بسیاری از وصلت های خانوادگی نیز در میان مردم استان کردستان و اقلیم کردستان عراق رخ داده است.

این موضوع در کنار تبادلات تجاری و ارتباطات قومی و مذهبی نمود دیگری از اتحاد مردم ایران و عراق بخصوص در منطقه کردستان را به تصویر می کشد که قابل چشم پوشی نیست و به عنوان نقطه قوتی در ارتباط دو طرف لحاظ می گردد.

هم اکنون نیز به برکت پیاده روی اربعین حسینی برای اولین بار شاهد تردد زائران کربلای معلی از مرز باشماق هستیم که این مسئله به خوبی بر وجود اتحاد و همبستگی ملت ایران و عراق صحه می گذارد و از طرفی دستاوردهای بسیاری در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای این دو ملت مسلمان به همراه خواهد داشت.

اما در این میان رسانه های مزدور و اربابانشان که تاب دیدن اتحاد بین دو ملت مسلمان عراق و ایران را ندارند از هر هربه و نیرنگی برای به حاشیه کشاندن پیاده روی اربعین حسینی فروگذار نکرده اند و روزی نیست که ما شاهد انتشار کلیپ های ساختگی آنان نباشیم

اما پروژه دشمن در مقابله با فرهنگ اربعین حسینی تنها به منطقه کردستان و مناطق کردنشین محدود نمی شود و در تمامی مناطق کشور و به هر زبانی در تلاش هستند تا با ایجاد کلیپ هایی ساختگی اتحاد ایجاد شده را که به برکت اربعین حسینی بیش از پیش نیز شده است خدشه دار کنند؛ اما به راستی کدام زائر حسینی است که در مسیر حرکت به سمت کربلای معلی شیفته مهمان نوازی و لطف و توجه ویژه مردم خونگرم عراق نشده باشد!

چه کسی ممکن است به کشور عراق و به شهر کربلا سفر کرده باشد اما طعم چای عراقی را نچشیده باشد و از نگاه مهربان پیرمرد ها و پیرزن هایی که در طول مسیر نان تازه تعارف می کنند محروم مانده باشد؟

بدون شک اما تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هیچوقت پایانی نخواهد داشت و این مردم هستند که باید با نگاهی عمیق به آنچه در فضای مجازی منتشر می شود واکنش نشان دهند و اهداف منتشر کنندگان این نوع کلیپ ها را تشخیص دهند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=695
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.