حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
امام جمعه شهرستان مریوان:

تلاش‌های شهید سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان شد

  • کد خبر : 26182
  • 13 دی 1402 - 10:07
تلاش‌های شهید سلیمانی باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان شد
امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شهید قاسم سلیمانی هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت خویش منشأ برکات و بیداری برای جهان اسلام بود، تلاش‌های این مجاهد فی سبیل الله باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان منطقه‌ای و جهانی شد.

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار کرد: تفکر و مکتب شهید سلیمانی در جهان، باعث ایجاد یک جبهه واحد در برابر ظلم و ستم ابرقدرت‌ها شده و این یک میراث گرانبها برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

امام جمعه شهرستان مریوان تأکید کرد: شهید سلیمانی در عرصه‌های فردی و اجتماعی از شخصیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بود و همین صفات، نام وی را برای همیشه در تاریخ مبارزات انقلابی ماندگار کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی برای اهل سنت در داخل و خارج از کشور مانند برادر بود و در نجات مظلومان اهل سنت در کشور‌های عراق، سوریه و لبنان نقش کلیدی و تعیین کننده داشت.

ماموستا شیرزادی بیان کرد: این شهید بزرگوار هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت خویش منشأ برکات و بیداری برای جهان اسلام بود، تلاش‌های این مجاهد فی سبیل الله باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان منطقه‌ای و جهانی شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در جهان اسلام به ویژه در جبهه مقاومت شیرمردان بسیاری داریم که بی‌شک راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد و اجازه نمی‌دهند که تزلزلی در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایجاد شود.

ماموستا شیرزادی در پایان گفت: تاریخ خوب به یاد دارد که در حساس‌ترین لحظات تاریخی این شهید بزرگ، خطر سقوط اقلیم کردستان عراق به دست داعش را با حضور خود از بین برد و رشادت این رزمنده اسلام برای همه ما تا ابد زنده خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26182
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.