حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
علمای برجسته اهل سنت کردستان تأکید کردند؛

تقدیر از عملیات رعدآسای دلاورمردان سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 32801
  • 26 فروردین 1403 - 12:18
تقدیر از عملیات رعدآسای دلاورمردان سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی
علمای برجسته اهل سنت کردستان از اقدام رعدآسای دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر و حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب ده‌ها پهپاد و موشک حمله تنبیهی خود علیه رژیم منحوس صهیونیستی را به علت حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه آغاز کرد.

حملات پهپادهای ایران به سمت اسرائیل داستان یک جنگ نیست بلکه انتقام خون پاک تعدادی از مستشاران نظام ایران اسلامی است که به ناحق و ناجوانمردانه شهید شدند.

علمای برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی از اقدام رعدآسای دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر و حمایت کردند.

وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است

ماموستا امجد محمودی امام‌جمعه قبای بهاران مریوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»،  از اقدام به‌موقع سپاه پاسداران در انتقام از رژیم صهیونیستی، تقدیر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران این پاسخ را وظیفه شرعی و ملی خود می‌داند که از خون حملات تروریستی مستشاران و جبهه مقاومت دفاع کند.

امام‌جمعه قبای بهاران مریوان بیان داشت: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی، دشمن دیرینه اسلام، کودک‌کش و جنایت‌کار، نوید اضمحلال رژیم اسرائیل را در پی خواهد داشت و وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است.

وی گفت: پاسخ به جنایت‌کاری رژیم غالب، وظیفه همه دولت‌های مسلمان بود؛ اما پیش‌گام این انتقام جمهوری اسلامی ایران بود.

ماموستا محمودی تصریح کرد: در پاسخ ایران به جنایت‌کاری رژیم صهیونیستی امید است که حاکم کشورهای مسلمان به محکومیت کاغذی نباشد؛ بلکه حرکتی عملی که قطع روابط از هر لحاظ چه سیاسی و چه اقتصادی باشد.

وی در ادامه افزود: بنا با هوشیاری فرزندان این نظام در ساخت انواع موشک‌های لجستیک و پهپادهای مجهز قدرت ایجاد اختلال را در اسرائیل به وجود آورد که خود بایدن از حمله نظامی به ایران عقب‌نشینی کرد.

ماموستا محمودی عنوان داشت: بایدن از کشورهای غربی که روابط دیپلماتیکی با جمهوری اسلامی ایران را دارند درخواست کرده که از جنگ با اسرائیل کوتاه بیاید؛ اما جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی و ملی خود را می‌داند که از خون حملات تروریستی مستشاران و جبهه مقاومت دفاع کند و حق دارد انتقام سختی از این رژیم کودک‌کش بگیرد.

چشمانی که به روی واقعیت باز شد

ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، اظهار داشت: پاسخ مقتدرانه سپاه در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، اقتدار این کشور را در بین تمامی جهان به منصه ظهور کشاند.

وی گفت: ماه‌ها است که مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه زیر یوغ استکبار این جنایت‌کاران قرار گرفته‌اند و این گستاخی به جایی رسید که این رژیم منحوس کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف خود قرارداد و در این حال بود که جمهوری اسلامی نمی‌توانست سکوت کند و باید به این جنایت‌کاران درس عبرت می‌داد و یکی از اهداف عملیات سپاه، پاسخی دندان‌شکن به گستاخی همین جنایت‌کار بود .

ماموستا رستمی بیان داشت: دشمن باید در پاسخ کوبنده دیشب ایران علیه اسرائیل چشمان به‌خواب‌رفته خود را باز کند و ببیند که عملیات دیشب چقدر موفقیت‌آمیز بود و همواره باید این نکته را به یاد داشته باشیم که دیگر نمی‌تواند با قدرتی که امروز در دست انقلاب اسلامی ایران است هیچ کشوری جرئت نمی‌کند نه‌تنها به ایران سربلند بلکه به تمام مسلمانان مظلوم جهان تعرض کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل باید بدانند که با گستاخی آنان علیه مسلمانان جهان بی‌پاسخ نخواهد ماند و جیره‌خوارهای رژیم منحوس هرگز نخواهند توانست که در داخل خاک مقدس ایران عزیز جنایات کنند و در امان بمانند چرا که انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده و به هر شکلی که باشد انتقام شهیدانش را از دشمن منحوس خواهد گرفت.

تقدیر عالم برجسته اهل سنت برای انتقام سپاه از اسرائیل

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل‌سنت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: از مقام معظم رهبری و سبزپوشان غیور که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حمله اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، با شلیک ده‌ها فروند و پهپاد مورد هدف قرار داد تشکر می‌کنیم چرا که واقعاً به‌تمام‌معنا حرکت کردند و توانستند صهیونیست‌ها را غافلگیر کنند.

 وی گفت: انتقام سپاه از اسرائیل در عملیات ۵ ساعته «وعده صادق» نشان داد که ایران همیشه حامی مسلمانان جهان است و مردم غزه پس از ۱۹۰ روز آرامش را با تمام جان حس کردند؛ لذا این مقابله‌به‌مثل علیه رژیم جعلی صهیونیستی امری واجب بود و از تمام مسلمان جهان تقاضا داریم که از این حرکات سپاه تقدیر و تشکر داشته باشند.

 ماموستا راستی افزود: مردم ایران همیشه قدردان رشادت‌های فرزندان برومند خود هستند؛ لذا دشمنان باید این را بدانند که دوران بزن‌دررو تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

 این عالم برجسته اهل‌سنت کردستان تأکید کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری قطعاً به سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این اقتدار سپاه پاسداران در حمله به رژیم اسرائیل، مردم فلسطین برای اولین‌بار احساس کردند که کشوری آشکارا در کنارش ایستاده است و از این بابت رنگ آرامش را خواهند دید.

آهنگ سیلی محکم سپاه، اسرائیل را بیدار کرد

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار کرد: عملیاتی که شب گذشته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، یک هشدار جدی از سوی ایران به رژیم متجاوز صهیونیستی بود، این رژیم باید بداند که اگر بخواهد در منطقه پا را فراتر از حد بگذارد، با پاسخ جدی ایران روبه‌رو خواهد شد.

وی بیان داشت: این رژیم با وحشی‌گری و اقدام خصمانه خود در چند روز گذشته به کنسولگری ایران در دمشق سوریه حمله کرده و موجب به‌شهادت‌رسیدن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در این کشور شد، در واقع حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه، حمله مستقیم به ایران بود.

وی در ادامه اضافه کرد: غیور مردان ایران‌زمین، شب گذشته درحالی‌که مردم در امنیت کامل و خواب سپری کردند، این دلاورمردان، خواب را از چشم دشمنان ربودند و به آنان هشداری جدی دادند تا بدانند، پا را فراتر از حد خود نگذارند و اجازه برهم‌زدن ثبات امنیت در منطقه را به آنها نخواهیم داد.

این عالم برجسته اهل سنت گفت: متأسفانه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در انجام وظایف خود در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی کوتاهی می‌کند، چشم‌هایش را به روی جنایات این رژیم بسته و به آنان اجازه می‌دهد تا خطوط قرمز و اصل اساسی حقوق بین‌المللی را به‌راحتی زیر پا بگذارد، این تخلف‌ها سبب تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود و صلح و امنیتی که در منطقه حاکم است را از بین خواهد برد.

محمدی اذعان کرد: شرم‌آور است که برخی کشورهای اسلامی راه سکوت را پیش گرفته‌اند، جنایاتی که در غزه و فلسطین صورت می‌گیرد بر ضد مسلمانان جهان است و باید این اقدامات خصمانه محکوم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32801
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.