حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

تعطیلی کلینیک درمانی آرا سنندج به دلیل اختلاف علوم پزشکی و مالکان

  • کد خبر : 12487
  • 29 خرداد 1402 - 10:46
تعطیلی کلینیک درمانی آرا سنندج به دلیل اختلاف علوم پزشکی و مالکان
مدیر اجرایی کلینیک آرا سنندج گفت: در پی مشکلات مالی و مدیریتی در این کلینیک و بر اساس اعلام نظر مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان و دستور قضایی، این واحد درمانی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، صلاح کلانتری در این باره اظهار کرد: بر اساس نظر مدیریت درمان مبنی بر احتمال تهدید سلامت و ایمنی بیماران و اعلام آن به دادگستری این واحد توسط دادگاه پلمب شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته هنوز دلیل یا دلایل این احتمال تهدید سلامت هنوز به‌طور شفاف از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ما اعلام نشده است.

کلانتری با بیان اینکه کلینیک آرا از سال ٨٧ احداث و در سه بخش اتاق عمل، اورژانس و تصویربرداری به شهروندان سنندجی ارائه خدمات داده و بخشی از بار ترافیکی درمان بر دوش این واحد بوده است، گفت: با تعطیلی این کلینیک خلأ درمان در سنندج احساس خواهد شد.

وی افزود: با تعطیلی این کلینیک، حدود ٦٠ نفر از نیروهای متخصص درمانی که در این کلینیک شاغل بودند به جمع بیکاران استان می‌پیوندند.

مدیر اجرایی کلینیک آرا سنندج اعلام کرد: متأسفانه نگاه سلیقه‌ای مسئولان حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این خصوص کاملاً مشهود بوده و با وجود انجام تمام امور قانونی از سوی ما و معرفی اداره تسویه استان به عنوان متولی امر اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همچنان بر مواضع خود پافشاری می‌کنند.

کلانتر ابراز امیدواری کرد که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان مصالح عموم مردم و کمبودهای فضاهای درمانی استان را در نظر بگیرند و برای رفع موانعی که در مسیر فعالیت کلینیک آرا ایجاد کرده اند، اقدامی عملی انجام دهند.

وی تصریح کرد: طی مکاتبات و جلسات متعدد آمادگی خود را برای رفع هرگونه سوءتفاهم اعلام کرده ایم اما متأسفانه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنان بر مواضع خود تأکید دارند.

گفتنی است طی چند ماه اخیر نیز بیمارستان سیدالشهدایی سنندج به عنوان تنها بیمارستان بخش خصوصی این شهر به دلیل ناهماهنگی‌های مدیریتی به تعطیلی کشانده شد که با ورود دستگاه قضائی استان این مشکل رفع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12487
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.