حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛

تعداد مشترکین شرکت گاز کردستان از مرز ۶۰۰ هزار مورد عبور کرد

  • کد خبر : 5077
  • 27 دی 1401 - 11:25
تعداد مشترکین شرکت گاز کردستان از مرز ۶۰۰ هزار مورد عبور کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد: تاکنون تعداد ۶۰۱هزار و ۲۳۰ اشتراک پذیری در استان کردستان  صورت گرفته که از این میزان ۴۳۴ هزار و ۳۳۳ اشتراک در بخش شهری و ۱۶۶هزار و ۸۹۷ در بخش روستایی اشتراک پذیری صورت گرفته است.

احمد فعله گری در گفت و گو با کُردتودی، گفت: امروزه نه‌تنها توسعه، بلکه ادامه زندگی نیز نیازمند انرژی است. در جهان امروز تأمین انرژی از طریق حامل‌های متنوع چون نفت، گاز، فراورده‌های حاصل آن و انرژی‌های تجدیدپذیر صورت می‌گیردکه در این میان گاز طبیعی که ۷۵ درصد از سبد انرژی کشور را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردارست.

 

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به نقش مؤثر انرژی در توسعه و رفاه اقتصادی و افزایش مصرف انرژی به‌موازات رشد و توسعه کشور و عنایت به محدود بودن منابع، به‌ویژه گاز طبیعی و به‌منظور پیشگیری از مواجه شدن با بحران در آینده، لزوم مدیریت صحیح مصرف انرژی (گاز) را ضروری کرده است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به اهمیت اشتراک پذیری اشاره کرد و بیان داشت : با اتصال سیستم لوله کشی هر منزل مسکونی به شبکه سراسری گاز طبیعی علاوه براینکه لبخند شادی بر چهره کارکنان نقش می بندد مسئولیت آنان را برای برقراری جریان پایداری گاز سنگین تر می کند.

 

فعله گری در ادامه گزارشی از روند اشتراک پذیری در ۷ ماهه اول سال ۱۴۰۱ ارائه داد : در سال جاری تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۵ اشتراک پذیری صورت گرفته که تعداد ۱۰۴۱ اشتراک پذیری در فرودین ماه، اردیبهشت ماه ۱۳۵۴  مورد، خرداد ماه  ۱۴۰۰ مورد،  در تیرماه ۱۵۵۷ مورد، مرداد ماه ۱۷۱۴ مورد ، شهریور ماه ۱۹۶۱ مورد  ، مهر ماه ۲۳۷۸ ، آبان ماه ۲۸۸۷ و در آذرماه ۲۹۵۵  مورد اشتراک پذیری جدید انجام گرفته است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان از مشترکین درخواست کرد علاوه بر اینکه در استفاده از وسایل و تجهیزات گاز سوز نهایت موارد ایمنی را رعایت می کنند توجه ویژه ای به مصرف بهینه گاز طبیعی داشته و دمای رفاه ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد را مد نظر داشته باشند.

 

گفتنی است جمع کل مشترکین جدید اخذ شده در استان کردستان در ۹ ماهه منتهی به آخر آذر ماه سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۷ هزار و ۲۴۷ مورد بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5077
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.