حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
استاندار کردستان در دیدار با جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان بانه خبر داد:

تصویب بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به کردستان

  • کد خبر : 20176
  • 06 آبان 1402 - 3:17
تصویب بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به کردستان
استاندار کردستان گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان توافق شده که امیدواریم مایه خیر و برکت و ایجاد فرصتی برای جهش در تمام شاخص‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه روز گذشته در دیدار و نشستی با امامان جمعه و جماعت، نمایندگان اقشار مختلف مردم، معتمدین، متنفذین، فعالان اقتصادی و سیاسی، نهادهای مدنی، علمی و فرهنگی، اصناف و بازاریان شهرستان بانه بر حفظ امنیت و حراست از مرزهای رسمی بین‌المللی تاکید کرد و مرز را در حکم ناموس مملکت بیان کرد.

او با اشاره به شرایط بازارچه‌های مرزی و استدلال بازگشایی مرزهای استان، هدف از بازگشایی مرز هنگه‌ژال را جداسازی راه و مسیر کولبران پرتلاشی که برای لقمه نانی سخت‌کوشانه فعالیت می‌کنند، از قاچاق و قاچاقچی اعلام کرد.

استاندار کردستان، پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

زارعی کوشا در  ادامه در ارتباط با روند پيگيری موضوعات مطرح در این ديدار گفت: مشكلات و مسائل مردم امروز بررسی و دستورات لازم صادر خواهد شد.

او در ادامه از بهسازی و آسفالت ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان طی دو سال اخیر خبر داد.

استاندار کردستان با تاکید بر پیگیری مباحث مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در شهرستان بانه، گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها به جد پیگیر ورود سرمایه‌گذار به شهرستان پرظرفیت بانه هستیم.

زارعی کوشا شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بانه در راستای توسعه، تثبیت درآمد و اشتغالزایی را مهم بیان کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ گردشگری و صنایع دستی، پتانسیل بالایی دارد که نیازمند همت مسئولان و حمایت مردم است.

او با تاکید بر برکات سفر قبلی رئیس جمهور به کردستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان توافق شده که امیدواریم مایه خیر و برکت و ایجاد فرصتی برای جهش در تمام شاخص‌ها باشد.

گفتنی است؛ معتمدین، روحانیون، مرزنشینان و نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان بانه با اظهار خرسندی، ضمن تکریم استاندار پرتلاش و مردمی استان کردستان، از اقدامات ارزشمند و قابل تحسین اسماعیل زارعی کوشا، برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه‌ژال بانه در راستای اشتغالزایی،  ساماندهی مبادلات مرزی، بهبود معیشت ، رونق اقتصادی، تثبیت و درآمدزایی، خواسته به‌حق مرزنشینان و توجه ویژه دولت سیزدهم به این شهرستان، تشکر و  قدردانی کردند و پیرامون مطالبات و مشکلات خود در این نشست صمیمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20176
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.