حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
نماینده‌ی مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس:

تصمیم اتحادیه‌ی اروپا علیه سپاه تاکتیک دیگر جنگ روانی و اقتصادی بر علیه ملت ایران است

  • کد خبر : 5725
  • 10 بهمن 1401 - 8:02
تصمیم اتحادیه‌ی اروپا علیه سپاه تاکتیک دیگر جنگ روانی و اقتصادی بر علیه ملت ایران است
اوسطی گفت: سپاه قلب تپنده‌ی ملتی است که با تمام وجود و در قلب خود آن را دوست دارند و حامی و پشتیبان این نهاد مقدس هستند، تصمیم اتحادیه‌ی اروپا علیه سپاه تاکتیک دیگر جنگ روانی و اقتصادی بر علیه ملت ایران است.

پرویز اوسطی نماینده‌ی مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: سپاه قلب تپنده‌ی ملتی است که با تمام وجود و در قلب خود سپاه را دوست دارند و حامی و پشتیبان این نهاد مقدس هستند. تصمیم اتحادیه‌ی اروپا علیه سپاه تاکتیک دیگر جنگ روانی و اقتصادی بر علیه ملت ایران است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام غیر حقوقی و غیر مسئولانه‌ی پارلمان اروپا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس مصالح ملی و دکترین سیاست خارجی که مبتني بر سه اصل عزّت، حکمت و مصلحت است عمل خواهد کرد و جواب ایران به اشتباه استراتژیک پارلمان اروپا عبرت‌آمیز خواهد بود.

وی ادامه داد: اقدام اخير اروپائیان مصداق عینی دخالت در امور سایر کشورها و خارج از قواعد و اصول حاکم بر روابط بین‌الملل است و خللی در انجام وظایف و ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نداشته و مردم ایران را متحدتر و منسجم‌تر خواهد نمود چرا که اقدامات خصمانه‌ی بعضی از کشورهای اروپایی در طول جريان انقلاب و جنگ تحمیلی را مردم فراموش‌ نکرده‌اند. اروپائیان باید یاد بگیرند با مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی با احترام برخورد کنند و از دنباله روی آمریکا دست بردارند.

اوسطی اضافه کرد: سپاه پاسداران برخواسته از آرمان‌ها و اعتقادات مردم ایران و حافظ و ضامن تداوم حیات انقلاب اسلامي است و‌ امروز قدرت و توانمندی سپاه فراتر از آن است که بخواهند با آن مقابله کنند.

وی در پایان یادآور شد: چنین تصمیماتی، اروپا را بیشتر به انزوا می‌کشاند و بهتر هست پارلمان اروپا به فکر حل مشکلات و بحران‌های گریبانگیر خود باشند لذا در این راستا مجلس شورای اسلامی در کنار سایر ارکان کشور از همه ظرفیت‌های قانونی در اختیار برای مقابله با چنین تصمیمی استفاده نموده و اروپا با پاسخ پشیمان کننده‌ی نمایندگان ملت ایران روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5725
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.