حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

تشکیل کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات در شهرستان های کردستان/تشکیل صحیح پرونده تخلفات صنفی مهمترین اصل در نظارت بر بازار است

  • کد خبر : 24319
  • 15 آذر 1402 - 13:54
تشکیل کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات در شهرستان های کردستان/تشکیل صحیح پرونده تخلفات صنفی مهمترین اصل در نظارت بر بازار است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تشکیل کمیسیون امور هماهنگی تغزیرات در تمامی شهرستانهای استان با هدف هماهنگی در نظارت و بازرسی بر بازار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسین رحیمیان صبح امروز در نشست امور هماهنگی تعزیرات حکومتی استان کردستان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی در سطح استانی و تمامی شهرستانهای کردستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه تعزیرات حکومتی استانی در کردستان، بیان کرد: طی یک هفته آینده در تمامی شهرستانهای استان، کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی به ریاست فرماندار، دبیری تعزیرات حکومتی و با حضور جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اتاق اصناف برگزار می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همکاری و هماهنگی در راستای نظارت بر بازار را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در زمینه نظارت و بازرسی بر بازار سه دستگاه و نهاد دولتی به همراه اتاق اصناف مسئولیت دارند و به همین دلیل باید تعامل و همکاری بهتری در این بخش صورت گیرد.

وی به مسئله تشکیل پرونده های تخلفات صنفی اشاره کرد و یادآور شد: گام نخست در برخورد با هر گونه تخلف در حوزه بازار مربوط به تشکیل پرونده جامع به همراه مستندات کافی است و به همین دلیل این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

رحیمیان با اشاره به بازدارندگی جرایم در حوزه تخلفات بازار، بیان کرد: با تصمیم قانون گذار جرایم تخلفات صنفی در بازار افزایش پیدا کرده است و انتظار می رود که همکاران ما در جهاد کشاورزی، صمت و اتحادیه های صنفی ضمت تشکیل درست و کامل پرونده، از ظرفیت های ایجاد شده در قانون برای آرامش و امنیت در بازار استفاده کنند.

وی خواستار انجام گشت های مشترک در بازار شهرستان ها با حضور مدیران شد و گفت: حضور مدیران در بازار باعث آرامش بیشتر می شود و ما در ادارات شهرستانی آمادگی لازم برای حضور در بازار در قالب گشت های مشترک را داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان خواستار نقش آفرینی بیشتر اتحادیه های صنفی در راستای نظارت بر بازار شد و اظهار کرد: همکاری و تعامل بین بخش های دولتی و خصوصی بهترین اقدام برای بازرسی و نظارت بهتر بر بازار است و حتما باید این مهم در اولویت قرار گیرد.

در این نشست که روسای ادارات شهرستانی تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و سازمان صمت هیز حضور داشتند، مباحث مختلفی در راستای تعامل و همکاری بین دیتگاهی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان و بختیار خلیقی مدیرکل صمت کردستان، شهاب ناصری رییس اتاق اصناف استان به بیان مباحثی در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24319
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.