حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

تروریستی خواندن سپاه در راستای تبلیغات ضد ایرانی آمریکا و اروپا است

  • کد خبر : 5686
  • 10 بهمن 1401 - 2:50
تروریستی خواندن سپاه در راستای تبلیغات ضد ایرانی آمریکا و اروپا است
منتشلو کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان ایران در ماه‌های گذشته ازهر فرصتی برای حمله به ایران استفاده کردند و این اقدام پارلمان اروپا نیز در راستای فاز حمله و تبلیغات ضد ایرانی بود و در این مسئله اروپا نقش مجری را داشته است.

جعفر منتشلو کارشناس مسائل سیاسی درگفتگویی با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اهداف و دلایل اروپایی‌ها در تهیه این قطعنامه و تلاش برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران که با فشار ایالات متحده و رژیم صهیونیستی و همراهی منافقین صورت گرفت گفت: دشمنان ایران در ماه‌های گذشته ازهر فرصتی برای حمله به ایران استفاده کردند و این اقدام پارلمان اروپا نیز در راستای فاز حمله و تبلیغات ضد ایرانی بود در این مسئله اروپا نقش مجری را داشته است.

 

وی در ادامه افزود: بر اساس تحلیل مقامات غربی، تجربه چندین دهه رویارویی با تهران نشان داده این کشور به‌ آسانی در مقابل فشارهای آمریکا کوتاه نخواهد آمد و در این میان شناخت ابزارها و روش‌های مؤثر برای تغییر رفتار ایران، از ضرورت‌های جدی در هرگونه اعمال فشار علیه این کشور است. دستیابی به مدل چگونگی افزایش تأثیر و کارآمد کردن اقدامات علیه ایران نیز بسیار مهم است لذا تحریم سپاه در راستای همین تحلیل اروپایی‌ها بوده است.

 

منتشلو اضافه کرد: شهریور سال ۹۸ وقتی آمریکایی‌ها سپاه پاسداران را در لیست تروریستی اف تی او(fto) قراردادند واکنش جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان قوی بود که مدتی بعد آمریکا مجبور شد یک بسته معافیت روی میز بگذارد؛ این بار نیز واکنش‌های سخت و نرم ایران علیه اروپا چنان اثری خواهد گذاشت که سرویس اطلاعاتی اروپایی مجبور است ضد انقلاب را زیر پای طرح سیاسی خود ذبح کند. بازی درخشان درگذشته به ما نشان داده هر چه غرب تهدیدها را برای مردم ایران بیشتر کند، فرصت‌های پیش رو بیشتر خواهد شد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هرچه دشمنان نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بغض و کینه داشته باشند یعنی آن نهاد در حال درست کار کردن است چرا که دشمنان انقلاب تلاش دارند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

 

وی بیان داشت:آمریکا از حضور ایران به‌ عنوان یک کشور مهم و پیشرفته که صنایع نظامی پیشرفته‌ای در اختیار دارد، احساس نگرانی می‌کرد کشوری که به ‌دلیل سال‌های جنگ با رژیم سابق عراق مهارت به دست آورده و علاوه بر این نیروهایش در زمان پس از جنگ آموزش دیده بود، از همین رو آمریکا سپاه پاسداران و نیروی قدس سپاه را مشکل اصلی و یا چوب لای چرخ نقشه خود در منطقه می‌دید لذا با منافقین ماموریت تحریم سپاه را به اروپایی ها سپردند.

 

منتشلو در پایان خاطر نشان کرد: موضوع قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه های تروریستی سپاه تغییری در جایگاه سپاه نخواهد داد و آنها بدانند که هر قدر به سپاه حمله کنند، محبوبیت سپاه بیشتر و بیشتر خواهد شد و در عمل هم این را دیده ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5686
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.