حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

ترفند جدید کلاهبرداری فروش لاستیک خودرو در استان کردستان

  • کد خبر : 15037
  • 17 مرداد 1402 - 12:53
ترفند جدید کلاهبرداری فروش لاستیک خودرو در استان کردستان
رئیس پلیس فتا استان کردستان از کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سرهنگ مهدی دانش‌پور در جمع خبرنگاران از ترفند جدید کلاهبردان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: اخیراً کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان شکل گرفته است.

وی افزود: کلاهبرداران با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو و با وعده‌های وسوسه‌انگیز و پایین‌تر از قیمت بازار اقدام به دریافت رمز ارز و اطلاعات هویتی کاربران شامل کارت خودرو، کد ملی، شماره تلفن، آدرس و واریز وجه می‌کنند، در حالی‌ که اینها کلاهبرداری بیش نیست.

رئیس پلیس فتا استان کردستان با تأکید بر اینکه شهروندان تنها به سایت‌های معتبر اعتماد و از ارسال مدارک به سایت‌های بی‌نام‌ و نشان خودداری کنند، تصریح کرد: مجرمان سایبری با این کار تنها قصد سوءاستفاده و کلاهبرداری را دارند، کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی دارند، تنها به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر سنندج مراجعه کنند.

وی بیان کرد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش داده یا از طریق تماس با شماره تلفن۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در ارتباط باشند.

دانش‌پور گفت: پلیس فتا مجرمان سایبری را شناسایی و به صورت جدی و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15037
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.