حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
استاندار کردستان:

تربیت نیروی کارآمد بسترساز تحقق شعار سال است

  • کد خبر : 31539
  • 14 فروردین 1403 - 9:55
تربیت نیروی کارآمد بسترساز تحقق شعار سال است
استاندار کردستان گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای تربیت نیروی متخصص و کارآمد با توجه به نیاز بازار کار، بسترساز تحقق شعار سال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه شنبه در دیدار نوروزی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با تاکید بر ضرورت گسترش بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در استان، اظهار کرد: یکی از ارکان تحقق رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تربیت نیروی متخصص و کارآمد است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال توسعه آموزش‌های مهارتی به ویژه ارائه آموزش‌های مورد نیاز بازار کار نقش مهم و تأثیرگذاری خواهد داشت.

زارعی‌کوشا با تشکر از تلاش‌های مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، گفت: این مجموعه به عنوان یک مجموعه پویا و با رویکردهای توسعه‌ای دولت سیزدهم به خوبی توانسته است به انجام ماموریت‌های خود در استان عمل کند.

استاندار کردستان افزود: یکی از راهکارهای اصلی در کاهش بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال همین آموزش‌های مهارتی است که باید با تعاملات بین دستگاهی شاهد توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح استان باشیم.

وی یادآور شد: در راستای منویات رهبری کمیته تحقق شعار سال در استان تشکیل شده که یکی از اعضای این کمیته اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در ۲ بخش دولتی و خصوصی در سال گذشته گفت: با حمایت‌های دولت سیزدهم شاهد توسعه چشمگیر در ارائه آموزش‌های مهارتی در استان هستیم که امیدواریم این روند در سال‌جاری نیز ادامه یابد.

سیدعلی علوی از برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای هدفمند کردن آموزش‌های مهارتی در سال‌ جاری خبر داد و گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با نیاز سنجی‌های انجام شده در هر شهرستان و شناسایی امکانات و ظرفیت‌های منطقه‌ای سعی دارد در سال‌جاری علاوه بر ارائه آموزش‌های مهارتی هدفمند و متناسب با نیاز بازار کار زمینه‌ساز کمک به تحقق شعار سال شود.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استاندار قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31539
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.