حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تداوم بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه

  • کد خبر : 23690
  • 07 آذر 1402 - 11:38
تداوم بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور و بارش برف در مناطق سردسیر تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: طی دو روز آینده در برخی مناطق کشور کاهش دما پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (سه‌شنبه) در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از شمال‌غرب و غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

وی افزود: میزان بارش‌ها از بعدازظهر امروز در سمت غرب کاهش می‌یابد و شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه در استان‌های مازندران و گلستان بیشتر می‌شود که هشدار سطح نارنجی برای آن صادر شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (چهارشنبه) ادامه بارش‌ها را در شمال‌شرق، مناطقی از شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر خواهیم داشت که به شکل پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه به تدریج کشور از کشور خارج خواهد شد.

رفیعی ادامه داد: امروز در مناطق شمال‌غرب و غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و فردا در شمال‌شرق کشور کاهش دما پیش‌بینی شده است.

وی اعلام کرد: آب‌های دریای خزر امروز و فردا و آب‌های خلیج فارس روزهای پنجشنبه و جمعه مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در پنج روز آینده و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های هرمزگان و جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری رخ می‌دهد.

وی آسمان تهران در روز جاری (سه‌شنبه) را نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۷ درجه بالای صفر و کمینه دما نیز به ۱۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23690
  • نویسنده : کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.