حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان خبرداد:

تحویل ۷ هزار سند مالکیتی به مالکان منازل مسکونی شهری و روستایی در دهگلان

  • کد خبر : 9057
  • 27 فروردین 1402 - 7:59
تحویل ۷ هزار سند مالکیتی به مالکان منازل مسکونی شهری و روستایی در دهگلان
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان از تحویل ۷۰۰۰ سند مالکیتی به مالکان منازل مسکونی شهری و روستایی خبر داد.

مسلم محبی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، از تحویل ۷۰۰۰ سند مالکیت به ساکنین روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و اظهار داشت: برای تشکیل پرونده در شهربلبان آباد و روستاهای دو بخش مرکزی و بلبان آباد با سهمیه نامحدود امسال آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

وی افزود: شهرستان دهگلان در آمار کشوری در زمینه مقاوم سازی، ۱ درصد بیش از میانگین کل کشور در زمینه مقاوم سازی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در ادامه عنوان کرد: دهگلان در حوزه های مختلف اعم از طرح های هادی روستایی، سند دار کردن اماکن روستایی، طرح ویژه که در سال ۱۳۸۴ فعال و شروع به کار شده است، پیشتاز بوده و فعالیت دارد.

محبی به اشاره به جایگاه بهتر دهگلان نسبت به سایر شهرهای استان های دیگر، در ادامه این مطلب افزود: خوشبختانه دهگلان، با یک درصد بیشتر از میانگین کل کشور، از جایگاه بالاتری نسبت به سایر شهرهای استان و حتی کشور برخوردار است و کسب این عنوان را مرهون زحمات بی وقفه مدیران قبلی است.

وی به فعالیت های بنیاد مسکن در دهگلان اشاره کرد و در ادامه گفت: در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۴۰۱ حدود ۴۸۰۵ مورد پایان کار صادر شده که با توجه به سهمیه سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش صدور پایان کارها بوده ایم و در تلاشیم که ارقام دریافتی صدور پایان کار را بالا ببریم.

محبی نیز گریزی به طرح های عمرانی و هادی روستایی داشت و در ادامه بیان داشت: خوشبختانه دهگلان در زمینه اجرای طرح های عمرانی و هادی روستایی مقام نخست را در طول سالهای گذشته کسب نموده است.

محبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهگلان از اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۸۰۰۰۰ متر مربع آسفالت در سطح کوچه، خیابان و معابر روستایی انجام شده است، این آمار شهرستان دهگلان را در زمینه کارهای عمرانی در سطح استان و کشور پیشرو کرده است.

محبی از بازنگری طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان خبر داد و افزود: با حمایت اوسطی نماینده مردم در مجلس ، معتصمی فرماندار دهگلان و رسولی مدیر کل بنیاد مسکن در این زمینه قدم های مهمی برداشته شده است.

رئیس بنیاد مسکن دهگلان خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی تاکنون ۳۵ روستا بصورت کامل پایان و به بهره برداری رسیده است و اکنون نیز در حدود ۱۱ روستا، طرح های هادی روستایی در حال اجرا است.
محبی در بیان این مطلب افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۲۷ روستا ازطرف بنیاد مسکن دهگلان پیشنهاد داده شده و در دست اقدام جهت اجرای طرح هادی روستایی (سنگ فرش معابر) در این روستاها می باشد.

محبی رئیس بنیاد مسکن دهگلان، اجرای آسفالت روستایی را بالغ بر ۳۳۰ هزار مترمربع بیان کرد و عنوان داشت: در بازنگری طرح هادی حدود ۱۹ روستا بصورت کامل انجام شده و علاوه بر آن حدود ۲۷ روستا نیز در دست اقدام خواهیم داشت.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم در سال جاری جهش قابل لمسی در حوزه فعالیت های بنیاد مسکن داشته باشیم و مردم نیز آن را احساس کرده و بدانند که بنیاد مسکن در این زمینه فعالیت داشته و خوب خواهد درخشید.
در حوزه های عمرانی و‌ آبادانی همکاری و همیاری مردم با دستگاه های اجرایی در اولویت بوده و بسیار مهم می باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9057
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.