حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

تحویل ۲ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد دهگلان

  • کد خبر : 33463
  • 03 اردیبهشت 1403 - 8:13
تحویل ۲ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد دهگلان
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در شهرستان دهگلان هشت خودرو سایپا و دو دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در دهگلان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، مراسم تحویل و اهدای ۸ دستگاه خودروی وانت سایپا و ۲ دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهگلان، از منابع تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بانک‌های عامل شهرستان و با حضور فرماندار و امام‌جمعه دهگلان، مدیرکل کمیته امداد کردستان، رئیس کمیته امداد شهرستان و سایر مدیران ادارات سطح شهرستان در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) دهگلان صورت گرفت.

رضا طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری دال بر ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته رقمی بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و از کمیته امداد کشور به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان اختصاص یافت.
وی در ادامه اضافه کرد: باتوجه‌به برنامه‌های صورت‌گرفته توسط کارگروه اشتغال استان کردستان به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و تعامل و همکاری که با کمیته امداد شهرستان‌ها انجام گرفت، حدود ۷۶ درصد از این منابع به رقم ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جذب منابع و در راستای ایجاد ۸۲۰۰ فرصت شغلی را در سطح استان کردستان داشتیم.
وی یادآور شد: بخشی از اعتبارات در پایان سال مالی ۱۴۰۲ ابلاغ شد، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت‌گرفته که امیدواریم تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ مابقی اعتبارات هم جذب شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد: در شهرستان دهگلان منابع ابلاغی بالغ بر ۶۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که با برنامه‌ریزی‌هایی که با کارکرد شهرستان و با پشتیبانی فرماندار، اعضای شورای اشتغال و همکاری بانک‌های عامل، صورت‌گرفته، ۸۵ درصد این منابع به رقم ۵۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ۵۵۹ فرصت شغلی جذب شد.

طوسی اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای را در خصوص تأمین وسیله نقلیه برای مددجویان با شرکت‌های خودروسازی داخلی امضا نموده که حدود ۱۶۰ عدد سهمیه خودروی وانت سایپا و کارا در استان کردستان است، در شهرستان دهگلان حدود ۸ دستگاه وانت سایپا به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از منابع تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بانک‌های تجارت، ملی و مهر ایران با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در دهگلان اهدا گردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به تأمین وسیله نقلیه تراکتور و ادوات کشاورزی اقدام کرده و از سهمیه ۱۰۰ واحدی استان کردستان و دو دستگاه وسیله نقلیه تراکتور به مددجویان کمیته امداد شهرستان دهگلان تحویل داده شد و به مددجویانی که ۸ دستگاه وانت را تحویل گرفته‌اند، مبلغ ۳ میلیارد ریال وام کم سود و درازمدت در راستای اشتغال‌زایی پایدار پرداخت می‌شود که مابقی هزینه نیز توسط خود مددجو پرداخت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33463
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.