حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری کردستان:

استان کردستان ورود اتباع خارجی غیرمجاز را نداشته است

  • کد خبر : 19240
  • 24 مهر 1402 - 10:40
استان کردستان ورود اتباع خارجی غیرمجاز را نداشته است
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوقی استانداری کردستان گفت: استان کردستان جزو استان‌هایی بوده که ورود اتباع غیرمجاز سایر کشورها را نداشته و آمایش اتباع خارجی از برنامه‌های منظم این استان بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مرادعلی بهمنی صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: زمانی که برنامه‌های عملیاتی را از دولت جدید آغاز کردیم، اهدافی برای موفقیت برنامه‌های اجرایی در کردستان تدوین شد و نگاه بر این بود که کردستان بتواند در ارزیابی شاخص های دستگاه های اجرایی رتبه برتر را کسب کند و خوشبختانه کردستان در صدر جدول و در ارزیابی‌ها رتبه برتر کشور را براساس شاخص‌های صورت گرفته با نتیجه عملکرد عالی کسب کرد.

وی گفت: در سال ۹۴، درصد عملکرد استانداری کردستان ۶۷٫۹۴ درصد بود که امسال این آمار به ۹۴ درصد رسیده است که نشان از رشد بسیار خوب در این عملکرد می‌باشد.

وی با بیان اینکه در شاخص‌های عمومی ارزیبابی عملکرد ۹۶۱ امتیاز را با ۹۶ درصد عملکرد کسب کرده‌ایم افزود: این شاخص‌های عمومی شامل رضایتمندی از خدمات کارمندان، دسترسی توانخواهان، مناسب‌سازی فضای اداری و ارتقاء بهره‌وری است که در این حوزه ها محقق ۹۷ درصدی در رضایتمندی، ۸۱ درصد تحقق شده در ارتقا بهره‌وری، محقق ۱۰۰ درصدی در دسترسی به خدمات و تحول سازمانی را داشته‌ایم.

بهمنی ادامه داد: برای اولین بار بحث شفافیت مطرح شد که کلیه امور دولتی و کلیه مناقصات و حقوق و دستمزد به صورت رسمی شفافیت شد که مردم در جریان قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در بحث شاخص‌های اختصاصی، امتیاز ۹۱۶ توسط استانداری کردستان کسب شد که در هفت محور امنیت و انتظامی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، امور اجتماعی و فرهنگی، مدیریت عمران هماهنگی امور اقتصادی، امور زنان و خانواده و توسعه شهری و روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: کردستان جزو استان‌هایی است که ورود اتباع سایر کشورها را پذیرش نکرده است.

وی تاکید کرد: برخی مدیران به علت عدم آشنایی با گلوگاه های فساد، مرتکب ترک فعل یا فعل می شوند؛ بنابراین به دنبال بستن گلوگاه‌های فساد و آگاه کردن مدیران هستیم.

بهمنی ادامه داد: در زمینه توسعه عمران شهری و روستایی در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها اعم از نصب دوربین و سرعت‌گیر و رفع نقاط حادثه‌خیز، کاهش تصادفات، فعال‌سازی سامانه سیتا، حسابرسی دهیاری‌ها، جلوگیری از استخدام‌های غیرقانونی و برگزاری آموزش‌ها بصورت دوره‌ای هم عملکرد کردستان ۸۶ درصد محقق شده است.

وی همچنین از تحقق ۹۲ درصدی برنامه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: این شاخص در زمینه‌های احیای واحدهای راکد، احصای شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش تعداد آنها در دولت سیزدهم و بوده است.

به گفته بهمنی، ارتباطات مردمی در ۸ شاخص ارزیابی می‌شود و سال گذشته استاندار کردستان با یک هزار نفر و تاکنون با یک هزار و ۹۰۰ نفر ارتباط چهره به چهره داشته است که با کسب رتبه اول در این زمینه، مردمی‌ترین استاندار شناخته شده است.

وی در پایان گفت: استاندار کردستان ماهانه ۲ بار در سامانه سامد حاضر می‌شود و به درخواست های مردمی پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19240
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.