حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
فرماندار سنندج خبر داد: 

تحقق ۱۱۰ درصدی اشتغال در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 15811
  • 04 شهریور 1402 - 13:13
تحقق ۱۱۰ درصدی اشتغال در سال ۱۴۰۱
فرماندار سنندج به حوزه اشتغال در سطح شهر اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۱۰ درصد تحقق اشتغال در سال ۱۴۰۱ را داشته ایم، گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷ هزار و ۶۰۶ نفر سهمیه اشتغال داشتیم که 8 هزار و 351 نفر براساس سامانه رصد تحقق پیدا کرده است.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسن عسگری فرماندار سنندج صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دولت سیزدهم در دو سالی که که کار خود را شروع کرده است، مردم محوری و مردم داری یکی از مهمترین اهدافش بوده است و اعتقاد دولتمردان بر این است که مشکلات با حضور و همراهی مردم در صحنه را مدیریت کرد، لذا تلاش کردیم که در بین مردم حضوری پررنگ داشته باشیم و شخصا در دورترین روستاها جهت رفع مشکلات مردم حضور داشته و برای چاره اندیشی آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی گفت: برای هر پروژه عمرانی، قبل از بررسی آن در کمیته برنامه ریزی، بازدید بعمل آورده و برای آن اعتبار در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: ۱۲۵ پروژه با ۲۲۱ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل پروژه های صنعتی، کشاورزی، آبخیزداری، پروژه بهسازی آسفالت روستایی،افتتاح مدرسه ۹ کلاسه، پروژه طرح های روستایی، اجرای خدمات زیربنایی، طرح های آبرسانی، اجرای طرح های حمایتی و مطکن و احداث چمن مصنوعی و … می باشد.

فرماندار سنندج ادامه داد: به همت استاندار کردستان، دو هزار تُن قیر رایگان به استان اختصاص داده شد که تا الان بیش از ۹۰۰ هزار متر مربع در سطح شهر روکش آسفالت و ۱۴ هزار متر پیاده روسازی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس سهمیه ابلاغی، ۱۲ هزار و ۸۹۱ نفر سهمیه مردم سنندح در حوزه مسکن ملی بوده است و ۶۹ هزار و ۶۳۴ نفر تا الان ثبت نام کرده اند که ۳۰ هزار و ۴۷۱ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده است‌ که ۳۶۱۱ واحد را شروع به کار کردیم و برای بقیه متقاضیان هم ۳۲ هکتار در جاده ساحلی، شهرک وحدت و … در حال انجام است.

وی به حوزه اشتغال در سطح شهر سنندج اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۱۰ درصد تحقق اشتغال در سال ۱۴۰۱ را داشته ایم، گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷ هزار و ۶۰۶ نفر سهمیه اشتغال داشتیم که ۸۳۵۱ نفر براساس سامانه رصد تحقق پیدا کرده است.

وی در پایان گفت: رسانه ها در بحث انتخابات با جدیت ورود پیدا کنند چرا که در ۴ مولفه ی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت نقشی تاثیرگذار را می توانند ایفا کنند تا انتخابات پرشور و با حضور مردم را داشته باشیم و در امنیت کامل آن را برقرار کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15811
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.