حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
رئیس ستاد انتخابات کردستان خبر داد:

نتایج انتخابات برخی حوزه‌های انتخابی استان کردستان

  • کد خبر : 29754
  • 12 اسفند 1402 - 9:17
نتایج انتخابات برخی حوزه‌های انتخابی استان کردستان
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان، نتایج انتخابات برخی حوزه‌های انتخابی استان کردستان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مهدی رمضانی رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالم شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با قدردانی از حضور حماسه‌وار مردم در پای صندوق‌های رای گفت: این مردم شریف یک افتخار دیگری را در تاریخ استان کردستان ثبت نمودند و این حضور پرشور در انتخابات گام موثر و رو به جلویی در راستای توسعه استان است.

وی گفت: یک هزار و ۲۹۶ شعبه داشتیم که قریب به ۲۵ هزار نفر در این شعبه‌ها در خدمت مردم بودند و تلاش داشتند تا انتخابات خوبی را برگزار نمایند.

رمضانی خاطر نشان کرد: ۳۹۰ هزار و ۸۶ نفر از مجموع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۶۹ نفر واجد شرایط از کردستان در انتخابات مشارکت داشتند.

وی افزود: آرا در شهرستان‌های قروه و دهگلان، بیجار به تایید هیئت نظارت رسیده است و ظرف یکی دو ساعت آینده نیز در سایر حوزه‌ها به جمع‌بندی خواهیم رسید.

رمضانی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بیجار و حسن‌آباد یاسوکند، ۳۵ هزار و ۶۹۵ رأی صحیح به داخل صندوق‌ها ریخته شد که علیرضا زندیان با ۱۰ هزار و ۴۰۳ رأی به انتخابات مجلس دوازدهم راه یافت.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه دهگلان و قروه نیز از ۷۶ هزار و ۰۷۲ رای ماخوذه، ۷۰ هزار و ۱۶۳ رای صحیح داریم که محمد رسول شیخی‌زاده با ۱۷ هزار و ۴۵۸ رای منتخب مردم معرفی شدند و سایر حوزه های انتخابی و حوزه انتخابات خبرگان رهبری بعد از تایید هیات نظارت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29754
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.