حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

تأکید علما و روحانیون اهل سنت بر شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 28407
  • 21 بهمن 1402 - 13:11
تأکید علما و روحانیون اهل سنت بر شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
علمای اهل سنت استان کردستان ضمن تأکید بر شرکت عموم مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کردند: ‌ملت فهیم و زمان‌شناس کردستان دوشادوش ملت ایران با شرکت حماسی ‌در این مراسم ‌به مسئولیت خطیرشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علمای اهل سنت استان کردستان ضمن تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به امت مسلمان و مردم شریف ایران اسلامی، از آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و اعلام کردند:

اینک در آستانه چهل و پنجمین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی دوران‌ساز، با عظمت و اقتدار آفرین، ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.

پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در عرصه‌های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، عمرانی، رسانه‌ای، هنری، بین‌المللی و غیره بدست آمده که باید با عزم و تلاش همگانی نسبت به حفظ و ارتقاء آن ها کوشش کنیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این همه دستاورد و تأثیرگذاری و تحول آفرینی بدون تردید با دشمنی های روز افزون و کینه ها و خشم های پیدا و پنهان روبرو است و به لطف و عنایت خداوند متعال علی رغم همه فراز و فرودها، تلخی ها و شیرینی ها و پیروزی ها ، امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هر زمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند، اما آینده از آنِ آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می دانند.

ما روحانیون شهرستان کامیاران، از مردم شریف، بزرگوار و شهیدپرور شهرستان کامیاران دعوت بعمل می آوریم ، همراه، همدل و هم زبان با قاطبه ی ملت شریف ایران در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با فقر ، فساد و دشمنان انسانیت، اسلام و ایران را سردهند و همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی می کنند، با شرکت در انتخابات ۱۲ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکنی های آنان را خواهند گرفت.

علما و مدرسین و روحانیون شهرستان مریوان نیز طی بیانیه‌ای اعلام داشتند:

دهه فجر، دهه‌ای ماندگار در تاريخ پرفراز و نشيب و ايام پايداری و بالندگی ملت بصير و دين باورمان و روزهای اوج پيروزی انقلاب اسلامی است.

این قیام که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو، زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود. با ايثارخون شهدا و مجاهدتهای كم نظير آحاد مردم نجيب ما شكل گرفته است.

دهه فجر انفجار نوری بود که امروزه پس از گذشت چهل وپنج سال در بلاد اسلامی و غیره، قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشیده وچشم استکبار و معاندین نظام اسلامی را کورکرده است.

این انفجاریادآور حماسه ها ودلاوریها واز جان گذشتگی ملتی است که با بردوش کشیدن پرچم پر افتخار الله اکبر که رمز معجزه آسای انقلاب اسلامی است به رهبری محبوبترین و شجاع ترین واصیل ترین چهره ماندگار تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (قدس سره) توانست دشمنان اسلام را به خاک ذلت بیفکند.

امروز پس از چهار دهه استقرار  انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب دربطن خاورمیانه با استعانت از خدای منان مأموریت بزرگ  انقلاب و نظام اسلامی علی رغم  انواع تحریمها و مخالفت مستمر کشورهای غربی ودست افکنی های برخی کشورهای مرتجع عربی همچنان تأکید بر معنویت ارزشها  و پیروی از اندیشه های  امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می باشد.

بی شک ملت ایران با دست یافتن به گنجینه وحدت تا کنون  توانسته است قلعه های عظیم ایثارو شهادت طلبی را به خوبی طی کرده و بر تحولات جهان و بیداری ملتهای اسلامی تأثیر بگذارد؛ انقلابی که پشت نظام استکباری را لرزاند و دامنه ی این لرزش ها با وسعتی بود که تا کنون نیز دشمنان ما هر روز بیش از دیروز انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و در این راه از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگذار نکرده است.

ترورها وتحریم‌های هدفمندی را وضع نموده و بدین ترتیب آتیه پرتلاطمی را فراروی ما قرار داده است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی راناکارآمد و درصحنه‌های مختلف مأیوس و ناامیدجلوه دهد ولی همگان دیدند که چگونه دربرهه های مختلف ملت ایران با مقاومت و استواری از تمامی حیله ها و نیرنگ ها سربلند بیرون آمدند همگان شاهديم كه اينك به يمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پيروی از رهنمودهای عزتمند وحكيمانه بزرگ معمارانقلاب امام خمينی(ره)ومقام عظمای ولايت حضرت آيت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پيروزی، صاحب اقتدار و عزت عظيمی شده ايم كه مستكبران شرق و غرب عالم بالاخص آمريكای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان گشته است.

پس این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های دهه مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری را متجلی سازیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28407
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.