حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد:

تأکید بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با زبان هنر

  • کد خبر : 32141
  • 20 فروردین 1403 - 9:17
تأکید بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با زبان هنر
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با زبان هنر تأکید کرد و گفت: تأکید به معنای همراهی و همدلی جهت حل مسائل مرتبط با نحوه جهش تولید با مشارکت مردم در این برهه تاریخی است چون دشمنان این مرزوبوم زبون و خوارتر از همیشه گشته‌اند.

علی اصغر دریایی به مناسبت روز ملی هنر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: بیستم فروردین سالروز شهادت سید اهل‌قلم، شهید سید مرتضی آوینی به نام روز هنر انقلاب اسلامی در تقویم رسمی کشور گنجانده شده تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، به آنچه غایت انقلاب اسلامی از زبان شیوا و انسان‌ساز هنر است نیز توجه و اهتمام ویژه‌ای شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: این روز در استان فرهنگی کردستان جایگاه والایی دارد، چرا که هنر با زندگی مردمان این سرزمین عجین شده است و قطعاً معنای مفهومی هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست را تداعی خواهد کرد.

 وی ضمن تبریک این روز به خانواده ساعی و پویای فرهنگ و هنر کردستان به‌ویژه هنرمندان صاحب اندیشه و قلم، بر ضرورت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی با زبان هنر تأکید کرد و ادامه داد: تأکید به معنای همراهی و همدلی جهت حل مسائل مرتبط با نحوه جهش تولید با مشارکت مردم در این برهه تاریخی که پیام انقلاب اسلامی جهانی و دشمنان این مرزوبوم زبون و خوارتر از همیشه گشته‌اند.

 دریایی خاطرنشان کرد: زیست‌بوم کردستان با وجود سرمایه‌های اجتماعی مدافع حریم و حرم ولایت به‌خوبی ضمن ترویج فرهنگ مقاومت بر صیانت از روح تعهد، کرامت و صداقت در تحویل گوهر تابناک هنر به نسل آتی این سرزمین همت می‌گمارند و هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای نمایش افتخارات یک سال گفتمان مذکور است.

 وی در پایان گفت: هنر در کردستان به معنای ناب آن مکتب اصالت و فرهنگ در لوای عزت، اقتدار و انسانیت است و این مهم همان دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌ها است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32141
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.