حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیر عامل شرکت بیمه دی استان کُردستان:

بیمه دی، خدمات درمانی جامعه‌‌ ایثارگری را پرداخت می‌کند

  • کد خبر : 15080
  • 18 مرداد 1402 - 14:44
بیمه دی، خدمات درمانی جامعه‌‌ ایثارگری را پرداخت می‌کند
مدیر عامل شرکت بیمه دی استان کُردستان گفت: 22 دفتر نمایندگی در استان کردستان وجود دارد که 11 نمایندگی آن در سنندج است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، علی رضایی مدیر عامل شرکت بیمه دی استان کُردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در سنندج برگزار شد اظهار داشت: واقعیت این است که خبرنگار مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازهای جامعه محسوب می‌شود و بدون حضور رسانه‌ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی‌توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران واز جمله مسئولان برسانند.

وی گفت: از آغاز پیدایش جوامع انسانی، بشر همواره در جستجوی تامین نیازهای خود بوده است و بیمه های اشخاص هم در جهت برآورده ساختن نیاز انسان و تامین اقتصادی وی و بازماندگان او به وجود آمده است در واقع بیمه های اشخاص یکی از شاخص های اندازه گیری رفاه مردم در کشورهای مختلف است و در این راستا شرکت بیمه دی  از سال ۱۳۸۳ و با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است.

وی بای بیان اینکه پایه گذاران شرکت دی، خانواده های ایثارگران و بنیاد شهید هستند افزود: یمه عمر و مستمری دی یک بیمه‌نامه مهم و مطمئن برای افرادی‌ست که می‌خواهند در سال‌های بازنشستگی‌شان از حقوق و درآمد مناسبی برای تامین هزینه‌هایشان برخوردار باشند.

وی ادامه داد:  در واقع، بیمه‌های عمر و مستمری از انواع بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری‌اند که در آن بیمه‌گذار با پرداخت به‌موقع حق‌بیمه‌هایش می‌تواند مطمئن باشد که نه‌تنها ارزش پول او حفظ خواهد شد بلکه به آن سود تضمینی و سود مشارکتی نیز تعلق می‌گیرد.

رضایی اضافه کرد: در بیمه‌نامه عمر و مستمری دی، اندوخته‌ای که در طول سال‌ها جمع شده است، در پایان مدت اعتبار بیمه‌نامه به شکل مستمری به ذی‌نفعان بازپرداخت می‌شود و از این‌نظر یک پوشش مالی عالی را برای بیمه‌گذار و ذی‌نفعان فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: سال ۱۳۹۲ بود که با تشکیل تیم جدید مدیریتی و اتخاذ استراتژی‌های تازه، بیمه دی توانست قدم‌های تازه‌ای را در مسیر احیا و بازسازی جایگاهش در بازار بیمه‌ی کشور بردارد و در اولین گام‌ها توانست در سال ۱۳۹۵ به پربازده‌ترین شرکت صنعت بیمه تبدیل شود و در ادامه‌ی مسیرش در سال ۱۳۹۷، جایگاه سوم سهم بازار در صنعت بیمه را از آن خود کرد و در حال حاضر هم بیمه دی در ردیف شرکت های کشور، چهارم است.

مدیر عامل شرکت بیمه دی استان کردستان خاطر نشان کرد: خدمات درمانی، دارویی و پزشکی به ایثارگران ارائه می شود که امیدواریم رضایت جامعه ایثارگری را به دنبال داشته باشد.

وی در پایان گفت: ۲۲ دفتر نمایندگی در استان کردستان وجود دارد که ۱۱ نمایندگی آن در مرکز استان کُردستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15080
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.