حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره مند شد

  • کد خبر : 8519
  • 19 فروردین 1402 - 9:26
بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره مند شد
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از بهره مندی بیش از ۸۱ هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان در ۱۵ پست ثابت و سیار جوانان این جمعیت خبر داد.
 به گزارش خبرنگار کُردتودی، پیام جلالی گفت: از آغاز بیست و سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی سال ۱۴۰۲ با شعار” جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی” تا پایان این طرح، در ۱۵ پست ثابت و سیار به مسافرین نوروزی توسط جوانان خدمات ارائه گردید.

 

جلالی افزود: این طرح با هدف مشارکت جوانان در فعالیت های بشردوستانه، افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن در استان کردستان در ۱۵ پست ثابت و سیار در ورودی شهرستانها و مسیر های پرتردد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

وی با اشاره به عملکرد پست های جوانان در ایام نوروز در بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، عنوان کرد: در این پست‌ها تعداد ۶۹۲ نفر روز اعضای جوانان فعالیت داشته و به ارائه خدماتی از جمله بهره مندی بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر کودک از فضای شاد و متنوع دوستدار کودک این پست ها با حضور تیم های سحر، ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه در مراکز پر تردد و مکان های تاریخی گردشگری شهرستان ها توسط تیم سحاب به ۵۴۵۳ نفر و بهره مندی ۳ هزار و ۲۲۴ نفر مسافر از خیمه‌های نماز این جمعیت در طول ایام نوروز پرداختند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه اظهار داشت: مسافرین نوروزی در استان، ضمن پیوستن به پویش ملی بهرفت( بهبود رفتارهای ترافیکی)، با امضاء میثاق نامه بهرفت، متعهد اخلاقی رعایت قوانین رانندگی و داشتن سفری ایمن شدند و بیش از یازده هزار اقلام فرهنگی و زیست محیطی در طرح توزیع شده است.

 

جلالی در ادامه بیان داشت: در مدت زمان برگزاری طرح در پست های ثابت و سیار، مسافرین از خدمات آموزشی و مهارتی امدادی توسط مربیان آموزشی جمعیت استان بهره مند شدند.

 

وی با اشاره به فعالیت جوانان در روز ۱۳ فروردین ماه گفت: در روز ۱۳ فروردین تیم های سحاب با هدف آموزش پویش ۱۰۰×۱۰۰ جهت مراقبت از نهال های کاشته شده با شعار” یک روز درختکاری، یک عمر نگهداری”، اقدام به کاشت درخت و پاکسازی محیط زیست نمودند و طرح ابتکاری را با توزیع کیسه زباله، هدیه کتاب و اقلام در مقابل تحویل گرفتن سبزه ها و… اجرا نمودند.

 

جلالی با اشاره به فعالیت جهادی و ارزشمند جوانان و نجاتگران بیان داشت: در ایامی که همه خانواده‌ها در کنار هم بودند نیروهای هلال احمر در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات ارزشمند به هموطنان بودند که جای تقدیر دارد و امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم با بصیرت و آگاهی بیشتر جهت ارائه خدمت بهتر گام برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8519
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.