حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و افطاری ساده در بیجار توزیع شد

  • کد خبر : 9438
  • 01 اردیبهشت 1402 - 18:29
بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و افطاری ساده در بیجار توزیع شد
مدیر کمیته امداد حضرت امام خمينی(ره) شهرستان بیجار گفت:  یکی از برنامه های کمیته امداد حضرت امام در شهرستان بیجار، غذای گرم ،افطاری ساده وبسته های معیشتی به تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته به ارزش حدودی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خانوارهای نیازمند این نهاد تهیه و توزیع شد.

جواد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهارداشت: کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان بیجار با اتکاء بر ظرفیت های مادی ومعنوی مردم خیر درماه پرفیض وبرکت رمضان،با همکاری مراکز نیکوکاری، چهار برنامه را در دستور کار قرار داد.

 

وی افزود: این برنامه ها شامل ایجاد آشپزخانه، طبخ غذای گرم و تحویل بسته های معیشتی، طرح اکرام و ایتام و محسنین، طرح مفتاح الجنه با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ انفاق واحسان از اول ماه مبارک رمضان شروع وتا پایان این ماه تداوم داشت.

 

مدیر کمیته امداد امام بیجار گفت: تعداد آشپزخانه ایجاد شده در این برنامه ۳۸ مورد است که موفق به تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ غذای گرم ،افطاری ساده وبسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه جذب حامی طرح ایتام و محسنین در حمایت مستقیم و بی واسطه گفت: در این طرح با اطلاع رسانی دقیق و جذب مناسل، امسال ۱۱۰ حامی به مجموعه حامیان ایتام و محسنین شهرستان اضافه شدند.

 

عزیزی اظهارداشت: در طرح مفتاح الجنه( دیدار با خانواده های ایتام) ۳۸ مورد به همراه بسته های معیشتی یک میلیون تومانی، در مجموع ۳۸ میلیون تومان که تمامی این موارد از طریق خیرین ونیکو کاران عزیز تامین و توزیع شد.

 

وی به اثرات مثبت پرداخت زکات در جامعه پرداخت و تاکید کرد: سرمایه ایی که از هر میزان زکات جمع آوری می شود، به دست خانوارهای نیازمند می رسد و باری از دوش یک سرپرست خانواده کم می گردد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9438
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.