حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

 بیش از چهارهزار نفر از خدمات دندانپزشکی بیمارستان کوثر سنندج بهره‌مند شدند

  • کد خبر : 31663
  • 16 فروردین 1403 - 8:31
 بیش از چهارهزار نفر از خدمات دندانپزشکی بیمارستان کوثر سنندج بهره‌مند شدند
 رئیس بیمارستان کوثر سنندج گفت: سال گذشته به چهارهزار و ۶۱۳ نفر در کلینیک دندان‌پزشکی این مرکز درمانی و آموزشی، خدمات ارائه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر محمد آزاد ماجدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۳۸ مورد از این خدمات مربوط به کشیدن دندان رویش یافته یا ریشه آشکار با الواتور خارج‌کردن با پور سپس بود.

 وی با بیان اینکه هزار و ۴۷ مورد نیز مربوط به ویزیت عمومی دندانپزشکی بدون نسخه الکترونیک بوده است، افزود: ۵۵۰ مورد هم مربوط به آمالگام یک، دو، سه و چهارسطحی دندان‌های شیری یا دائمی، ۹۱۰ مورد کامپوزیت رینی، ۷۸۸ مورد اندو و ۲۸۰ مورد نیز برای سایر خدمات دندان‌پزشکی از قبیل درمان مجدد، درمان پالپ، جرم‌گیری و پالپوتومی بوده است.

 رئیس بیمارستان کوثر سنندج اضافه کرد: در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری هم به ۱۶۲ نفر از مراجعین به کلینیک دندان‌پزشکی بیمارستان کوثر، خدمات دندان‌پزشکی ارائه شد.

 دکتر ماجدی با اشاره به اینکه، درمانگاه مذکور در تمامی روزهای سال (تعطیل و غیرتعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعین است، گفت: برای رفاه حال همشهریان در این کلینیک هزینه‌های همه خدمات به‌صورت بیمه‌ای و با تعرفه دولتی محاسبه و دریافت می‌شود.

 مردم استان برای دریافت نوبت و راهنمایی می‌توانند از راه‌های غیرحضوری با شماره تماس ۰۸۷۳۳۶۱۱۳۰۱ داخلی ۲۱۲۱ و یا مراجعه حضوری از ۸ صبح تا ۲۴ شب اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31663
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.