حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

بیست و پنجمین پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی در بیجار برگزار شد

  • کد خبر : 23931
  • 11 آذر 1402 - 13:11
بیست و پنجمین پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی در بیجار برگزار شد
بیست و پنجمین پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی با حضور نماینده ولی‌فقیه کردستان در سینما آزادی شهر بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی از اهتمام و زحمات دانش‌آموزان و مدیران مربوطه برای برگزاری مطلوب مراسم پیش اجلاسیه نماز تشکر کرد و گفت: نماز بزرگترین درس الهی است که باید به آن متعهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه اهمیت نماز از هر درسی بالاتر است، افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که ما در هر حالت و زمانی نیاز به اتصال روح الهی هستیم و آن در نماز خلاصه می‌شود.

نماینده ولی فقیه کردستان اظهارکرد: اهمیت نماز اول وقت تاثیرات بسیار بزرگ و مثبتی در زندگی روزمره دارد که مورد سفارش ائمه‌اطهار نیز است.

وی افزود: قرآن راه کسب آرامش را یاد خداوند می‌داند، ما با اقامه نماز اول وقت می‌توانیم همواره به یاد خداوند باشیم و آرامش درونی را برای خود و اطرافیانمان کسب کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زحمات معلمان در بحث تعلیم وتربیت، کار معلمی را هم‌طراز رسالت پیامبران الهی دانست و یادآور شد: معلمان باید با ترویج و توسعه فرهنگ نماز در کلاس‌های درس به این راسالت خود درست عمل کنند.

مدیر آموزش‌و‌پرورش بیجار در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام حوزه قرآن، عترت و نماز و برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرد و گفت: برپایی نماز جماعت در مدارس، اجرای طرح سه میم و حضور دانش‌آموزان در آیین‌های مذهبی از جمله اقدامات ما در این بخش بوده است.

در این مراسم دانش‌آموزان دبستان سلامت با اجرای سرود و تواشیح پرداختند و در پایان از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فعالان قرآنی که در مسابقلت قرآن، نماز و عترت موفق به کسب رتبه برتر شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23931
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.