حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان؛

بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کردستان آغاز شد

  • کد خبر : 7909
  • 28 اسفند 1401 - 15:07
بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کردستان آغاز شد
بیست و هفتمین مرحله نهضت کمک‌های مومنانه امروز یکشنبه در آستانه فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک مبارک رمضان در کردستان آغاز شد.

از اواخر سال ۱۳۹۸ با شیوع بیماری کرونا نهضت کمک های مردمی به اقشار آسیب پذیر جامعه توسط نهادهای مختلف به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و تاکنون هم استمرار داشته است.

بیست و هفتمین مرحله توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه روز یکشنبه با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت المقدس و جمع دیگری از مسئولان استانی آغاز شد.

بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در کردستان آغاز شد

استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: مسیر نورانی حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند با رهنمود رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا آغاز شد و با همت سپاه پاسداران تاکنون ادامه داشته است.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تشکر از توزیع کنندگان بسته های معیشتی در بین اقشار کم درآمد جامعه، اضافه کرد: بی شک شادکردن خانواده های کم بضاعت در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان دارای خیر و برکت فراوانی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان هم در این مراسم با طرح این سوال که چگونه متوجه شویم کارهایی که انجام می‌دهیم مورد رضایت خداوند متعال است، اظهار کرد: انجام اقداماتی هست که نه تنها موجب رضایت پروردگار می شود بلکه خداوند بابت انجام آن از بندگانش هم تشکر می کند.

حجت الاسلام غلامرضا پورذهبی ادامه داد: کسانی که با اخلاص و ایمان در راه خدمت به مردم تلاش کنند مورد رضایت و حتی تشکر پروردگار قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: خدمت کردن به اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت جامعه از جمله کارهایی است سعادت دنیا و آخرت را برای مومنان به دنبال دارد.

توزیع افزون بر ۲۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در استان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: از آغاز طرح نهضت کمک مومنانه تاکنون ۸۵ هزار بسته معیشتی، ۶ هزار جفت کفش، ۴۰۰ سری جهیزیه در این استان توزیع شده است.

سردارسیدصادق حسینی با اشاره به آغاز بیست و هفتمین مرحله توزیع کمک مومنانه از امروز ۲۸ اسفند در استان، افزود: در این مرحله ۲۲ هزار و ۸۹۵ بسته به ارزش ۲۲۸ میلیارد ریال در استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: از مجموع این بسته‌های معیشتی ۲۰ هزار و ۴۵ بسته به همت بسیج سازندگی و ۲ هزار و ۸۵۰ بسته هم توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تامین شده است و در این ایام توزیع می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در قالب طرح نذوار امید هم ۱۳ هزار و ۲۵۰ بسته پوشاک توسط پایگاه های بسیج در محلات توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7909
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.