حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

بیجار هنوز بر ریل نداشتن سکاندار فرمانداری

  • کد خبر : 11143
  • 03 خرداد 1402 - 6:07
بیجار هنوز بر ریل نداشتن سکاندار فرمانداری
حدود یک‌ماه است که شهرستان بیجار با استعفای پر حرف و حدیث قاسمی فرماندار مستعفی بیجار، بدون فرماندار روزگار خود را سپری می کند و این درحالی است که این شهرستان سرپرست فرمانداری هم ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی، شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار که در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود، فرمانداران متعدد و کوتاه مدت زیادی را تجربه کرده، تاکنون تجربه بی فرمانداری و بی سرپرستی بیش از یک ماهه را نداشته است.

شهرستانی با بیشترین وسعت در استان کردستان و مسائل و مشکلات عدیده مردم، از ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا امروز فرماندار ندارد !

تغییرات مدیریتی همواره در راستای تغییر وضعیت موجود به سمت بهتر شدن است و اما این روزها در شهرستان بیجار، که مراجعات و ملاقات عمومی فرمانداری مرز سه هزار دیدار را ثبت کرده بود، مردم در بلاتکلیفی به سر می برند.

عدم صدور حکم سرپرستی فرمانداری به یکی از معاونین فرمانداری و کاستی های برخی از ادارات در نبود مقام ارشد شهرستانی، موجب افزایش روز افزون ناهماهنگی های دستگاهها و نارضایتی های مردمی شده است.

عموم مردم با نگاه خانه پدری به فرمانداری، اگر به هر علتی از رفتار و معطلی در اداره ای ناراضی باشند، روی به شخص فرماندار دارند، در حالی که انتظار بیش از یک ماهه در معرفی فرماندار و عدم معرفی حتی سرپرست، افزایش سطح نارضایتی اجتماعی را در پی دارد.

این روزها مردم بلاتکلیف هستند که چه کسی پیگیر مطالبات گذشته آنها است که به دستور قاسمی فرماندار مستعفی و پیشین امضا شده است.

شرایط هر شهر و دیاری به تناسب جمعیت و فرهنگ، مطالباتی را در پی دارد و این روزها مطالبات مردمی و صاحب نظران در فضای مجازی بیجار، عدم معرفی فرماندار شهرستان بیجار بیش از پیش افزایش یافته و این یک مطالبه به حق است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11143
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.