حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بیانیه مردم استان کردستان در محکومیت فراخوان ضدانقلاب

  • کد خبر : 16859
  • 22 شهریور 1402 - 22:52
بیانیه مردم استان کردستان در محکومیت فراخوان ضدانقلاب
جمعی از مردم استان کردستان در بیانیه‌ای با محکوم نمودن فراخوان احزاب منحله کُردی در روزهای آتی، خواستار بی‌اعتنایی مردم و بخصوص جوانان به این فراخوان شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب با هدف ایجاد ناامنی و آشوب در استان کردستان با انتشار فراخوانی خواستار حضور مردم در روز ۲۵ شهریور ماه در قبرستان آیچی شهرستان سقز شده‌اند تا با تحریک احساسات جوانان و نوجوانان و راه‌اندازی پروژه های شیطانی خود ، یکبار دیگر زمینه ایجاد اغتشاشاتی جدید در کشور را رقم بزنند و اتحاد و یکپارچگی مردم استان کردستان را دچار خدشه نمایند.

 

معاندین و گروهک‌های تروریستی و جیره‌خواران آمریکایی و اسرائیلی که دستان آنان آغشته به خون جوانان کردستانی است؛ تاب و تحمل دیدن پیشرفت‌های استان کردستان و وحدت و یکدلی مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و تمام تلاش خود را معطوف به آن کرده‌اند که با وجود تعداد انگشت شماری خودفروخته همچون خود، مردم استان کردستان را وارد چالش نمایند و امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند که باید خطاب به این افراد گفت “زهی خیال باطل”

 

امروز مردم استان کردستان با بصیرتی که در طول ۴۴ سال از خود نشان داده‌اند و پای این انقلاب خود بوده اند ، به خوبی ماهیت واقعی شما را شناخته‌اند و با بی‌اعتنایی به فراخوان‌های تروریستی دشمنان خود، اقدامات تجزیه‌طلبانه را محکوم می‌نمایند.

 

در این میان لازم و ضروری است که خانواده‌ها نیز  با آگاه‌ی بخشی به فرزندان خود مانع از اثرگذاری رسانه‌های معاند بر روحیات جوانان و نوجوانان شوند و زمینه رشدعلمی و فرهنگی آنان را در جامعه تقویت نمایند.

 

از مردم شریف و هم استانی های با اصالت استان کردستان نیز درخواست می‌شود بار دیگر با بی‌اعتنایی به فراخوان ضدانقلاب از حضور در این مراسم خودساخته دشمنان در شهرستان سقز خودداری کنند و با بی‌اهمیت نمودن این برنامه‌ها، دشمنان خود را مأیوس نمایند.

 

همچنین از مسئولین محترم استان کردستان، استاندار گرامی، رئیس قوه قضائیه، فرمانداران شهرستانها و نیروهای نظامی و امنیتی نیز درخواست داریم با حفظ اقتدار و صلابت خود، با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد جدی داشته باشند و کسانی را که اتحاد و یکدلی مردم استان کردستان را نشانه گرفته‌اند و به دنبال ایجاد آشوب در استان کردستان هستند را به سزای اعمال خود برسانند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16859
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.