حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج:

بوستان موسیقی سنندج بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 20036
  • 03 آبان 1402 - 9:54
بوستان موسیقی سنندج بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تعهداتی را در راستای ایجاد زیرساختهای شهر خلاق داشتیم که از جمله آن ایجاد بوستان موسیقی بود که در پارک سپیدار سنندج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سیف‌الله رضایی شب گذشته در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج، با اعلام این خبر اظهار داشت: چهار سال اول عضویت شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در حال اتمام است که در راستای ابقاء در این شبکه، یک تیم برای تهیه پروپوزال چهار سال آینده تشکیل شده است.

وی افزود: تعهداتی را در راستای ایجاد زیرساختهای شهر خلاق داشتیم که از جمله آن ایجاد بوستان موسیقی بود که در پارک سپیدار سنندج بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: شهر سنندج به واسطه بزرگان و هنرمندان بنام حوزه موسیقی ظرفیتهای بالایی را در زمینه فرهنگ دارد که باید ظرفیت‌ها و توانایی‌های شهر را تبدیل به رویداد کرد.

وی ادامه داد: این ذهنیت وجود دارد که برنامه‌های شهر خلاق فقط در حوزه وظایف شهرداری است در صورتی که کار فرهنگی کردن فقط وظیفه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

به گفته وی ابقای عنوان شهر خلاق موسیقی برای شهر سنندج را نیازمند همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی است .

رضایی افزود: بودجه فرهنگی شهرداری بسیار کم است و کفاف برگزاری همه برنامه‌های فرهنگی را نمی‌دهد که سایر دستگاه‌ها نیز لازم است در این مورد بودجه و اعتباراتی را اختصاص دهند.

به گفته وی ایجاد یک کارگروه ما بین دستگاه‌های فرهنگی برای هماهنگی برگزاری برنامه‌های شهر خلاق و هم‌افزایی و تعامل میان یکدیگر امری ضروری است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20036
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.