حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
یادداشت؛

به نام مردم به کام معاند؛ وقتی خدمات دولت توسط عده ای اجیر نادیده گرفته می شود

  • کد خبر : 3932
  • 23 آذر 1401 - 8:25
به نام مردم به کام معاند؛ وقتی خدمات دولت توسط عده ای اجیر نادیده گرفته می شود
تأمین سلامت آب در شهرستان سنندج در حالی این روزها در صدر خبر رسانه های جمعی این استان قرار گرفته که متاسفانه برخی از افراد که این روزها در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، کیفیت آب شرب شهرستان سنندج همواره یکی از دغدغه های مردم بود که با پیگیری مسئولان و تخصیص اعتبار از سوی وزارت نیرو ، آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم حدود ۱۰ روز است که وارد شبکه آب این منطقه شده و مردم شهرستان سنندج بار دیگر از این نعمت برخوردار شدند و بازدید میدانی هم نشان از وضعیت به مراتب بهتر از گذشته آب شرب سنندج از نظر طعم و بو می باشد.

 

در پی نظرسنجی روزانه از شهروندان سنندج برای دریافت باز خوردها و نهایتا ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب، اکثر مردم این شهر بر بهبود کیفیت آب شرب اذعان داشته‌اند.

 

تامین سلامت آب در شهرستان سنندج در حالی این روزها در صدر خبر رسانه های جمعی این استان قرار گرفته که متاسفانه برخی از افراد که این روزها در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند از رفع مشکل آب در استان و بهرمندی از این نعمت خوشحال نیستند و در حال زیر سوال بردن خدمات دولت در این حوزه هستنند و در بین مردم چنان اذعان می کنند که تامین آب شرب سالم و بدون بو و بدون طعم برای مردم این شهر کاری بی اساس و بی ارزش است ، همان آبی که در وهله اول تامین کننده سلامت و جان مردمان این استان است.

 

حال باید از این دست از افراد سوال کرد که آیا تلاش برای تامین سلامت مردم کاری بی پایه و بی اساسی است یا اینکه آب در آسیاب دشمن ریختن به قیمت اغتشاش و ایجاد ناامنی کردن؟ آیا بسیاری از همین افراد که با استفاده از تریبون های که توسط همین انقلاب در اختیار آنها قرارداده شد به چشم خود ندیدند که مردم این استان چقدر از این مسئله در مضیقه بودند؟ و چه بسیاری از همشهری هایمان برای نداشتن آب گوارا با بیماری های گوارشی دست و پنجه نرم کردند؟

 

متاسفانه این روزها رسالت تعداد قلیلی از همین افراد به بهانه ضعف اقتصادی و مشکلات مردم به دفاع از اغتشاشات برخواسته و با آب در آسیاب دشمن ریختن می خواهند به اهداف پشت پرده دشمن جامه عمل بپوشانند.

 

خطاب کسانی که سعی در ناامید کردن مردم در حال بازی کردن در زمین دشمنند باید گفت:همه باید شکر این نعمت ها را به جا آوریم و یکی از مصادیق شکر ملی این است که همه با هم همدل و با اخلاص در جهت ساختن کشور که بالاترین عبادت است، تلاش کنیم.

 

پس باید گفت مردم این استان به خوبی آگاه اند چرا که به خوبی می دانند که تعداد قلیلی از همین افراد خود در زمین دشمنانی بازی می کنند که آرامش و امنیت این مردم را نشانه رفته اند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3932
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.