حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مسئول بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس:

بسیج کارآمدترین تشکل مردمی است

  • کد خبر : 23491
  • 05 آذر 1402 - 7:13
بسیج کارآمدترین تشکل مردمی است
مسئول بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج به عنوان پیشتاز و پیشران همه عرصه‌ها از نظامی و اقتصادی و اجتماعی تا خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و ... هر جا که احساس نیاز و تکلیف کند نقش‌آفرینی می‌نماید.

حجت رشیدی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان نهادی مردمی که نمونه آن در دنیا وجود نداشت با دوراندیشی و ژرف‌اندیشی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنیا معرفی شد و اکنون بعد از چهار دهه به رشد و بالندگی مثال زدنی دست یافته و به عنوان بزرگترین تشکیلات مردم نهاد در دنیا به سرمشق و الگوی موفق برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه دنیای امروز بدل شده است.

وی با بیان اینکه آنچه بسیج مستضعفین را از سازمان‌ها و نهادهای دیگر در تمام دنیا متمایز می‌کند نوع کارکرد بسیج است، افزود: این مسئله به گونه ای است که بسیج به عنوان پیشتاز و پیشران همه عرصه‌ها از نظامی و اقتصادی و اجتماعی تا خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و … هر جا که احساس نیاز و تکلیف کند نقش‌آفرینی می نماید.

مسئول بسیج رسانه سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: برخلاف دیگر سازمان‌ها و تشکیلات مرسوم در دنیا که ساختار و چهارچوب محدود و حیطه‌کاری معینی دارند اما بسیج به صورت یک تشکیلات خودجوش مردمی با اخلاص و شجاعت در همه میدان‌ها حضور موثر دارد به گونه‌ای که یک روز در میدان نبرد با دشمن اسلحه به دست می‌گیرد و روزی با  حضور در میدان‌هایی چون ریشه‌کنی فلج اطفال ، نهضت سوادآموزی ، کمک مومنانه و محرومیت‌زدایی در روستاها  نقش آفرین است.

به گفته وی نمونه‌هایی چون طرح آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه لوازم‌التحریر و بسته معیشتی برای افراد نیازمند، احداث پل و مدرسه و طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف، موید این موضوع است که بسیج یک نیروی کارآمد، بروز و خدمتگذار است و به تعبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب بسیج شجره طیبه است.

رشیدی ادامه داد: بسیج امروز بعد از چهار دهه با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با صلابت و بصیرت خود توانسته موجب بیداری مسلمانان و آزادی‌خواهان در نقاط دیگر دنیا شود و به سوی هدف و آمال مسلمین جهان که آزادی قدس شریف از چنگال مستکبرین و صهیونیست‌های جنایتکار است پیش رود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23491
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.