حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بسیج با تفکر بسیجی در همه صحنه‌ها حضور میدانی دارد

  • کد خبر : 27210
  • 01 بهمن 1402 - 12:38
بسیج با تفکر بسیجی در همه صحنه‌ها حضور میدانی دارد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج در تمامی مقاطع مختلف حضور میدانی داشته و با تفکر ناب بسیجی، از انقلاب حمایت کرده و در کف میدان همه ظرفیت و توانش را برای حل مشکلات و پیروزی کشور پای کار آورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه کردستان پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار داشت: آنچه امروز در این مجمع تقدیم شد راهکارهایی است که می‌تواند کمک کار ما در رسیدن به هدف متعال برای ایران آباد در حوزه خدمت‌رسانی باشد.

وی با اشاره به اینکه‌ بسیج قدرت مردمی بی‌نظیری است که امام آن را تشکیل داده است عنوان داشت: آنچه در موفقیت و پیش‌برندگی انقلاب موثر بوده، اقدامات میدانی و تفکر ناب بسیج است که در کف میدان با تمام ظرفیت حضور داشته و امروز الگوی کشورهای آزاده شده است.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه هر جا حضور و منشاء تلاشی وجود دارد، تفکر بسیجی حاکم است، خاطرنشان کرد: مرور تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر آن است که در همه حوادث و بحران‌ها که دشمنان پشت پرده آن بوده‌اند، بسیج توانسته انقلاب اسلامی را با موفقیت از شرایط سخت نجات دهد.

وی یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های فرهنگ بسیج را در حضور آحاد مردم بسیجیان در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله نابرابر در برابر ۳۵ کشور در همان آغازین روزهای انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس همه و همه آمدند و در این جریان بزرگ و جبهه قرار گرفتند و همزمان با حضور در جبهه‌های جنگ، از خاک کشور دفاع کردند.

سردار گشتاسبی بیان داشت: امروز به به برکت انقلاب اسلامی استقلال، اسلام و فرهنگ و ارزش‌هایمان که برای آن جان داده‌ایم، حفظ و ملموس و مشهود است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: مردم استان کردستان یکی از استان‌های پیروزمند و پیشرو در ایثارگری‌ها بوده و با همه کمبودها جنگ را مدیریت و امروز نیز می‌تواند به فضل خدای متعال، این‌تفکر را در جامعه نهادینه و برای حل مشکلات به کمک دولت بیاید.

وی با ابراز اینکه هر وقت، دولتی نگاهش به فرهنگ بسیج و رشد و میدان دادن به بسیج باشد، دولت موفقی است؛ گفت خوشبختانه دولت سیزدهم با همه مشکلات و فشارهای دشمنان، با بهره‌گیری از این فرهنگ ناب در حال جنگ در مقابل دشمنان است.

سردار گشتاسبی با تاکید بر اینکه امروز همه عاشقانه برای خدمت به مردم کف میدان هستیم، یادآور شد: امروز دشمن همه تلاشش را برای تضعیف الگوی انقلاب اسلامی به‌کار گرفته است، رمز موفقیت در مقاومت، ایستادگی، مقابله با همه جریان‌ها و خدمت خالصه به مردم است.

بسیجیان باکیفیت‌ترین افراد در این جامعه هستند

در ادامه حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در اتان کردستان اطهار داشت: تجلی بسیجیان همان شهدایی بودند که با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری نمودند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید کیفیترین افراد در این جامعه باشند افزود: ضروری است که بسیجیان در هر سنی که هستند خود را قوی کنند و در این میان تقویت دینی و اخلاقی و علمی از ضروریات است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجی باید یک فرد کنشگر در تمام حوزه‌ها باشد تا بتواند بر تمام مسائل روز تسلط داشته باشد.

پورذهبی بیان داشت: بسیجی با معادلات قدرت خود را هدفمند نمی‌کند چرا که بسیجی آمده است که جانش را فدای این راه و این انقلاب بکنند.

وی گفت: کار بسیجی بسیار تاثیرگذار است پس یک بسیجی باید با تمام توان در تلاش باشد تا بتواند کاری را که به سرانجام می‌رساند کاری تاثیرگذار باید باشد.

بسیجی اگر بسیج ناب باشد مورد تهاجم قرار خواهد گرفت

در ادامه این مراسم زارعی کوشا استاندار کردستان اظهارداشت: مجمع هیئت اندیشه ورز در سپاه استان مجموعه بسیار خوب و انقلابی است.

وی گفت: یکی از تعابیر و مفاهیم که حضرت امام(ره) به ما یاد دادند تفکیک قرار دادن بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی بود که این همان چیزی است که در جنگ صفین مسلمانان را دچار اشتباه کرد که در زمان ما توسط امام راحل از این اشتباه و این راه کج جلوگیری شد.

استاندار کردستان بیان داشت: بسیجی اگر بسیج ناب باشد مورد تهاجم قرار خواهد گرفت و هر گاه بسیجیان وارد تبین شدند برای معرفی خط درست متهم شناخته شدند.

وی گفت: انسانها به طور طبیعی ذهنشان ماندگار نیست و اگر در جامعه تبین نباشد همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود و در این میان جای شهید و جلاد با دسیسه دشمن توسط جنگ رسانه‌ای عوض خواهد شد پس حضور بسیجی در تمام عرصه ها ضروری است تا بتوانیم واقعیت را به آیندگان انتقال دهد.

زارعی کوشا گفت: امروز که بحث انتخابات است قطعا دشمن ساکت نخواهد نشست و باید تمام هجمه‌ها در این مورد را با حضور پر رنگ خود خنثی کند

استاندار کردستان اظهار داشت: امروز فضا فضای مناسبی برای پیشرفت است و نباید فراموش کنیم که مسیر کجاست و از کجا به اینجا رسیده‌ایم پس باید با تمام وجود برای مواضع این انقلاب تلاش کنیم.

شجاعت، شهامت و رشادت‌های بسیجیان بر تارک تاریخ می‌درخشد

در ادامه سرهنگ خسرو مسعودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر قطره از خون شهدا لاله‌های عاشق‌اند، شهدا گفتند اگر امروز سرخ بیفتیم به خاک، فردا سبزتر می‌روییم. شهدا مایه عزت، افتخار، سربلندی، سرافرازی و امنیت کشور هستند و تا ابد شجاعت، شهامت و رشادت‌های این عزیزان بر تارک تاریخ می‌درخشد.

وی با اشاره به فرموده رهبری گفت: حضرت آقا فرموده ایجاد یک فکر، گفتمان و جریان فکری به دست خواص و اندیشمندان جامعه است و آنها هستند که فکر ملت‌ها را به یک سمت هدایت کنند که مایه نجات ملت‌ها شوند.

جانشین مجمع اقشار بسیج “شبکه‌سازی، انسجام‌بخشی و هم‌افزایی صاحاب اندیشمندان و نیروهای انقلابی دستگاه‌ها” را از جمله اهداف مجمع بسیجیان در استان ذکر کرد و افزود: کارآمدسازی هر چه بیشتر دستگاه‌ها، ایجاد امید و تقویت وحدت میان نخبگان و مسئولان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان از دیگر اهداف این‌مجمع در کردستان است.

وی با بیان اینکه این‌مجمع دنبال احصا مشکلات استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی با ارائه راهکار است، عنوان کرد: گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی و انتقال مستمر به نسل جوان، تبعیت از فرامین رهبری و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان از دیگر اهداف این‌مجمع در استان کردستان است.

مسعودی نخبگان را یکی از ظرفیت‌های بسیج دانست و بیان کرد: استفاده از ایده و راهکارهای این عزیزان موجب توسعه و نوآوری خواهند شد و راهبرد مبارکی است که زمینه تحقق مردم سالاری دینی را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ مجمع استانی و ۷۶ کارگروه شهرستانی متشکل از بسیجیان بدون توقع و بی‌منت دنبال احصا و رفع مشکلات استان هستند. جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در امر تخصصی بسیج خاطر نشان کرد: امروز بسیج دنبال حل مشکل است تا مسائل و مطالبات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27210
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.