حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کُردستان:

۸۰ عنوان میزخدمت به همت بسیج کارمندان در هفته دولت برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15689
  • 01 شهریور 1402 - 13:39
۸۰ عنوان میزخدمت به همت بسیج کارمندان در هفته دولت برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کُردستان گفت: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان های انقلاب حرکت می کند و در این راستا به مناسبت هفته دولت 80 عنوان میز خدمت در سطح استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، محمدرضا رمضانزاده مسئول سازمان بسیج کارمندان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سنندج برگزار شد با بیان اینکه «نقش آفرینی بسیج ادارات در کمک به تحقق دولت اسلامی شعار هفته دولت امسال است» اظهار داشت: ۱۱عنوان برنامه در قالب ۱۸۰ برنامه پیش بینی شده است که در طول هفته دولت برگزار می شود.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم روز قشر و تجلیل از مسئولین و کارمندان نمونه دولت، برگزاری رزمایش گروه های جهادی همزمان با سراسر کشور با محوریت استان، هم افزایی گروه های پزشکی در قالب اردوی جهادی، برگزاری یادواره شهدا، اهدای خون کارمندان و … از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته دولت است.

وی افزود: در هفته دولت ۸۰ میز خدمت در سطح استان و شهرستان ها با حضور مسئولین ادارات برگزار می شود و ۲۵ گروه جهادی در طول این هفته در بحث خدمت‌رسانی مسئولین حضور خواهند داشت.

رمضانزاده اضافه کرد: ۲۰۰ نفر از کارمندان ادارات به مناسبت هفته ی دولت به اردوهای راهیان نور شمال غرب اعزام و دراردوی راهیان پیشرفت نیز از کارخانجات و شرکت ها بازدید بعمل خواهند آورد.

وی برگزاری نشست های روشنگری در قالب جهاد تبیین را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و شهرستان با هدف ایجاد شور و نشاط نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج کارمندان استان کردستان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان بیان داشت: مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان با همکاری خیرین و کارمندان دولت جمع آوری شده است که در قالب طرح شهید رجایی ۷۲ دستگاه یخچال در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می گردد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15689
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.