حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

برگزاری یادواره‌های شهدا سندی زنده برای خون‌بهای شهیدان انقلاب است

  • کد خبر : 24764
  • 22 آذر 1402 - 13:47
برگزاری یادواره‌های شهدا سندی زنده برای خون‌بهای شهیدان انقلاب است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: موفقیت انقلاب و افتخارات نظام در طول چهل و پنج سال گذشته حاصل ایثار و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازان می باشد.

به‌ گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، یادواره شهدای بسیج کارگری شهرستان دهگلان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس، امام جمعه دهگلان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مدیران ادارات سطح شهرستان دهگلان در کارخانه لاستیک بارز کردستان برگزار شد.

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: یاد شهدا و برگزاری یادواره‌ها اطمینان خاطری برای مردم و ملت است و این که یادمان باشد که موفقیت انقلاب و افتخارات نظام در طول چهل و پنج سال گذشته حاصل ایثار و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازان می باشد.

وی یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها سندی زنده برای خون بهای شهدایی است که خالصانه جان شیرین‌شان را در راه حق فدا کردند‌، بر همه ما واجب است که با حضور خود، فراموش نکنیم که امروز خود را مدیون خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران هستیم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: همه ما در محضر شهدا هستیم و حضور ما به یمن پاسداشت فداکاری‌های آنهاست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: امروز با افتخار جوانان ما آستین همت را بالا زده و در راستای پیشرفت و آبادانی و تعالی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

سردار گشتاسبی عنوان داشت: پیروی انقلاب اسلامی یک معادله‌ جدیدی را در جهان بوجود آورده و ایجاد کرد، امروز که ما اینجا نشسته‌ایم در حال مشاهده مبارزه دو تمدن نوین اسلامی و ارزش‌های الهی با محوریت حق عدالت، آزادی هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: تمدن اسلامی امروز مورد هجمه یک تمدن پوسیده و انحرافی و فاسد رژیم جعلی صهیونیستی و‌ غرب قرار گرفته که در تلاش است، جهان را از حقانیت منحرف سازد، آمریکا و غرب برخلاف گفته هایشان در مورد اینکه دنبال عدالت و آزادی هستند، امروز شاهدیم که به‌طرز فجیعی، ناجوانمردانه ترین جنایت را در غزه و فلسطین اشغالی مرتکب شده‌اند.

در پایان مراسم از فرزندان شهیدان شاخص کارگری، شهید مسعود غمیان، شهید محمود کریمی و شهید لطیف احدی توسط مسئولان شهرستانی، تقدیر و قدردانی به عمل آمد، همچنین از سایر بخش‌ها و فازهای لاستیک بارز کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مدیرعامل لاستیک بارز کردستان، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان دهگلان بازدید به‌عمل آمد‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24764
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.