حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد؛

برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان دهگلان/ تقدیر از ۳۵ عضو فعال هلال‌احمر

  • کد خبر : 11083
  • 01 خرداد 1402 - 12:25
برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان دهگلان/ تقدیر از ۳۵ عضو فعال هلال‌احمر
به مناسبت دهه فرخنده کرامت، همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی‌ با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی دهگلان در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار و از فعالان جمعیت هلال‌احمر دهگلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همایش دهه فرخنده کرامت با حضور محمد سلطانی از اساتید حوزه دانشگاه در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار و از ۳۵ عضو فعال جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان تقدیر شد.

طیب مرادی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهگلان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا(ع) افزود: بدون شک دهه کرامت برای ما جلوه خاصی دارد که در آن تولد دو خواهر و برادر که اسوه اخلاق، رفتار و ایمان اند برای ما سرلوحه زندگی هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دهگلان در ادامه اضافه کرد: کشور ما نمونه شاخص در میان امت های اسلامی است که در آن میتوان به ایمان راسخ، عشق به اهل بیت (ع)، ایثار و از خودگذشتگی، اخلاق مداری و روحیه جهاد و مبارزه را در میان آحاد ملت میتوان یافت و به آن اشاره نمود.

محمد سلطانی استاد دانشگاه با اشاره به مؤلفه‌ها و عوامل مؤثر بر انتخاب سبک زندگی ایرانی اسلامی‌ بیان داشت: اصطلاح سبک زندگی به روش زندگی مردم و بازتابی کامل از ارزش های اجتماعی، طرز برخورد و فعالیت ها اشاره دارد لذا انتخاب سبک زندگی باید متناسب با فرهنگ و ارزش های دینی و ملی ما باشد.

سلطانی خاطر نشان کرد: ارتباط با خالق باید اولویت هر انسانی باشد تا بتواند راه درست را از راه غلط بشناسد و مسیر زندگی و عمر خویش را با توکل بر خداوند متعال و ایستادگی در مقابل سختی‌ها و مشکلات به درجه عبودیت و بندگی برسد.

وی عنوان داشت: ما باید سبک زندگی را با شرایط امروز تعریف کنیم تعریفی که با استناد به معارف ناب آسمانی تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی باشد.

در پایان مراسم از ۳۵ عضو فعال جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11083
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.