حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

برگزاری همایش «جهاد تبیین» در سنندج/ انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است

  • کد خبر : 4739
  • 19 دی 1401 - 16:16
برگزاری همایش «جهاد تبیین» در سنندج/ انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همایش «جهاد تبیین» با شرکت علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کردتودی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همایش «جهاد تبیین» با شرکت علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این همایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه چالش‌ها و موانع زنده بالنده و در حال پیشرفت و اثرگذاری است، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی (ص) همواره در طول تاریخ دشمن داشته است و امروز آمریکا به‌ عنوان شیطان بزرگ، شیاطین کوچکی را گرد خود جمع کرده تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

وی با اشاره به کینه توزی‌های دشمنان نسبت به اسلام و نظام گفت: دلیل اصلی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی این است که انقلاب ما پویا و زنده است.

حجت السلام والمسلمین حاجی صادقی اظهار داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری و ۷ محور اساسی جهاد تبیین باید در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته باشیم و نگذاریم که دشمن از ما هویت زدایی کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، عنوان کرد: جمع‌بندی جبهه استکبار این است که مقابله با انقلاب اسلامی، تنها در یک عرصه و میدان مقدور نیست و می‌بایست انقلاب اسلامی را وارد جنگی ترکیبی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به جبهه انقلاب اسلامی، ایجاد انحراف فکری و رفتاری را دنبال می‌کنند که جهاد تبیین باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های آنان است.

وی همچنین از تلاش علمای مذاهب اسلامی و نخبگان و دانشمندان کشور قدردانی کرد و گفت: همه اقشار باید در یک جبهه برای سربلندی کشور گام بردارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر گفت: مردم بار دیگر هوشیارانه به صحنه آمدند و به دشمنان اجازه ندادند که به نظام و کشور صدمه‌ای وارد کنند.

سردار حسینی دهه مقاومت را یادآور تلاش‌های شهید سلیمانی دانست و عنوان کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی عاملی وحدت بخش در مردم منطقه و میان مسلمانان است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4739
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.