حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار در کردستان

  • کد خبر : 25530
  • 02 دی 1402 - 9:42
برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار در کردستان
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت:‌ دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان همزمان با هفته زن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان،زینب زاله از برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان همزمان با هفته زن برگزار خبر داد و معرفی الگوی زن ایرانی ـ اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن»، معرفی زنان نخبه، گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی و ایجاد بسترهای لازم برای ارتباط نخبگان، کارآفرینان، کنش‌گران و فعالان در حوزه زنان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره ذکر کرد.

به گفته وی، فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، رسانه و گفتمان‌سازی، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست‌گذاری، حکمرانی و ورزش محورهای هشتگانه دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره بزرگداشت زنان تاثیرگذار مشارکت دارند.

زاله حرکت و تعامل‌افزایی بین زنان فرهیخته ایران زمین را ضروری دانست و گفت: بانوان موفق و تاثیرگذار استان که در کنار نقش‌آفرینی موثر در ارتقاء هویت و اصالت خانواده و سایر فعالیت‌هاى ارزشمند با مراجعه به سایت www.banooiran.ir  در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در خانواده و اجتماع، اظهار کرد: تربیت فرزندان متدین و آگاه و بصیر و تحکیم بنیان خانواده به عنوان اصلی‌ترین کانون در هر جامعه از مهم‌ترین وظایف بانوان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان اذعان کرد: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و ورزشی حضور فعال داشته و در استمرار انقلاب اسلامی نقش ویژه و بسزایی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25530
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.